Rezultati kineskog proizvođača mobilnih telefona pokazuju da se isplaćuje veća fokusiranost na nastup na inostranim tržištima kao što su Indija i Evropa, dok tržište pametnih telefona u Kini, najveće na svetu, usporava.
Prihodi Sjaomija porasli su za 27 odsto na kraju kvartala okončanog u martu, na 43,8 milijardi juana (6,3 milijarde dolara), nadmašivši tako procene analitičara koji su očekivali 42,109 milijardi juana.
Sjaomi većinu prihoda ostvaruje prodajom mobilnih uređaja, ali takođe prodaje i druge tipove hardvera i onlajn reklame.
Njegov udeo na domaćem tržištu smanjio se u prvom kvartalu za 21 odsto, pokazalo je istraživanje, dok su rivali Opo, Vivo i Huavej napredovali.
Prema rezultatima tog istraživanja, celokupno tržište smartfona u Kini smanjilo se za sedam procenata u odnosu na isti period prošle godine.
Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja,
stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.
Komentari 4
Pogledaj komentare