Capital.ba

NBS od 1. aprila kontroliše bankarske reklame

23.02.2019. / 13:02

BEOGRAD – Narodna banka Srbije namjerava da ubuduće prati kako se banke oglašavaju, da li su im reklame tačne, pristojne, da li vrijeđaju klijente ili konkurenciju.

NBS će, naime, prilikom prethodne kontrole novih proizvoda izričito zahtijevati da joj se dostave oglasne poruke, odnosno opis oglasne kampanje kako bi mogla da ocijeni da li su usaglašeni sa odlukom koja reguliše standarde i pravila.

Takođe, centralna banka će reagovati mjerama iz svoje nadležnosti ako uoči bilo kakvu nepravilnost.

To znači da, recimo, banke ubuduće neće moći da kažu “mi smo najbolji, najpovoljniji, vaša štednja je kod nas najsigurnija…”

Ubuduće neće biti ni oglasa o kreditima sa nula odsto kamate, osim ako banka zaista ne reklamira kredit uz koji ne idu nikakvi prateći troškovi.

Ovo su samo neke od novina u domenu oglašavanja bankarskih usluga, koje uvodi NBS, a koje treba da startuju od 1. aprila. Politika

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!