Под слоганом „Лето је ближе него што мислите“ у халама Београдског сајма представиће се најзначајније туристичке агенције, савези и организације, хотели, туристички центри, ваздухопловне компаније, међународни тур оператори, и посетиоцима понудити аранжмане за предстојећу туристичку сезону.
Један од најатрактивнијих сегнемата у богатој понуди Сајма туризма традиционално су фирст минут понуде и ексклузивне сајамске погодности за одмор у предстојећој летњој сезони као и премијерно представљење понуде, програма и аранжмана заинтересованим путницима.
За текућу зимску сезону и одморе на снегу у домаћим и иностраним ски центрима, агенције за сајам припремају примамљиву ласт минуте понуду.
Највећа и најзначајнија туристичка манифестација у земљи и југоисточној Европи сваког фебруара успешно помовише најновије трендове и збивања у међународној туристичкој индустрији, нове концепте и могућности за путовања и отвара нове перспективе у развоју туристичког бизниса. Догађај је симбол туристичког представљања за све учеснике туристичке привреде и покретач јачања свих грана туризма и угоститељства у Србији и региону.
Земља партнер овогодишњег Сајма туризма је Бугарска, земља чији је туризам у процвату, а град Пловдив једна од престоница културе у 2019. години. Србија и Бугарска овим партнерством настављају да унапређују иначе блиску туристичку сарадњу.
Једна од најуспешнијих манифестација у земљи и региону обједињује и промовише све гране туристичке привреде, организујући истовремено и 10. Међународни сајам вина BEOWINE, 15. Међународни сајам хотелско угоститељске опреме HORECA – OPREMA и 15. Сајам сувенира.
Извор: Кућа добрих вести