• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Koje delove Beograda će spajati metro

Izvor mondo.rs

Pripreme za gradnju metroa u Beogradu idu zacrtanim tempom, i planira se da do februara bude izrađena studija izvodljivosti za prve dve linije.

 Metro u Beogradu - linije Izvor: MONDO, Lana Stošić, ilustracija

Izvor: MONDO, Lana Stošić, ilustracija

Za izgradnju metroa zaintresovani su mnogi, a najozbiljniji kandidati su francuske firme.

U međuvremenu, ove jeseni formirana i zasebna firma "Beogradski metro i voz" koja će na sebe preuzeti realizaciju tog projekta i koja će zasebno funkcionisati u izgradnji, ali i u eksploataciji beogradskog metroa.

Kako sada stvari stoje, metro u Beogradu trebalo bi da se gradi ubrzanim tempom. Od početka izgradnje, prve linije trebalo bi da budu gotove za četiri do pet godina, a ovako kratki rokovi zahtevaju opsežne pipreme, navodi danas RTS.

Sledeće 2019. godine planira se početak projekta, odnosno izrada studije i glavnog projekta, geološka istraživanja i ispitivanja na terenu. Početak gradnje se očekuje 2020. ili 2021. godine, a u međuvremenu se sagledava i opravdanost prvih linija.

Treba dobro odmeriti koje su stvarne potrebe grada i koje linije treba prvo graditi.

Ranije su definisane dve linije, a prva će biti od Makiškog polja do Mirijeva duga 22 kilometra.

Druga predviđena linija duga je 19,8 kilometara od Zemuna do Ustaničke.

"Prve dve linije, koje se sada razrađuju, imaju 40 kilometara i četrdesetak stanica, u planu je i treća linija, koja je za sada ogranak druge, a koja će ići prema blokovima u Jurija Gagarina. Deo treće će ići prema Banjici i tom delu grada koji za sada nije pokriven sa prve dve linije", objasnio je gradski arhitekta Milutin Folić.

Za izgradnju metroa u Beogradu ima dosta zaintresovanih kompanija u svetu. Svakako da će, osim kvaliteta radova, ključnu ulogu u ovom poslu imati i cena i rokovi, ali i mogućnost finansiranja.

Za sada su najozbiljniji kandidati Francuzi, čije firme rade studiju o izvdljivosti.

Metro u Beogradu - ovo će biti prve linije...



Tagovi

Komentari 7

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

1968

Kad isplacuju sa Makisko polje

Баобаб

Па има метро у Крњачу само да се споји с Лидло...

Maki

u studiju izrađuju otkad sam se ja rodio a skoro će pola veka.

special image