VIDEO: Marka jeftinih cipela napunila luksuzni butik i prevarila influensere

Američki lanac jeftine obuće Payless napravio je jedan od urnebesnijih društvenih eksperimenata u poslednje vreme.
U marketinškom potezu preuzeli su bivši Armanijev butik i napunili ga štiklama koje inače koštaju 19,99 dolara. Na grandiozno otvorenje tog, navodno, luksuznog butika, koji su nazvali Palessi, pozvali su veliki broj influensera, prenosi Blic.
 
Naravno tu su bile i kamere novinara koji su ispitivali ljude kako im se dopada njihova ekskluzivna obuća. Nemajući blagog pojma da u ruci drže cipele koje koštaju manje od 20 dolara, Instagram zvezde divile su se luksuzu. Neki su išli do te mere, da su pasionirano opisivali prelepe materijale i evidentno detaljnu izradu. Organizatori su zatim počeli da ih ispituju koliko bi bili spremni da plate za taj prelepi par cipela i najviša cifra koju je neko rekao bila je 640 dolara.
 
 
U nekoliko sati prodali su obuće u vrednosti za 3.000 dolara, ali bili su pošteni i nisu zadržali novac. Influenserima su uredno vratili sve što su platili i pritom su im poklonili cipele koje su im se toliko dopale.
 
  • Lola

    03.12.2018 21:31
    Ha,ha
    Gleda bren,a ne razume se u kvalitet.
    Ovce su se uvek šišale.
  • /

    01.12.2018 15:41
    /
    najgora stvar oko tih influensera je sto neko misli /pa i oni sami/ da oni zaradjuju neke velike pare.
    njihov vek trajanja je izuzetno kratak

    secate li se blogera i onih silnih mega instruktora blogovanja?

    svet pokrecu iste stvari hiljadama godina
  • marko

    01.12.2018 14:51
    @bogi

    To je imenica engleskog jezika izvedena dodavanjem sufiksa "-er" na glagol "to influence" koji znači "uticati"

    To je dakle osoba koja ima veliki uticaj na ukus opšte populacije, neko ko kreira trendove i to mu je glavni izvor prihoda.

    I ranije je postojao termin "trendsetter" koji označava ljude čiji stil odevanja ili ponašanja drugi imitiraju međutim ti ljudi su se uglavnom bavili nečim drugim što ih je dovelo u žižu javnosti. Na primer, Novak Đoković je odličan teniser a usput i vegan pa je zbog toga mnogo ljudi počelo da upražnjava veganski način ishrane. Znači Đoković je "trendsetter" ali nije "influencer" jer njegov glavni posao nije postavljanje trendova već tenis.

    "Influencer" je dakle naziv za ljude koji žive od kreiranja trendova, što je postalo moguće jer više ne moraš biti poznat širokoj javnosti da bi imao pubiku. Zbog platformi kao što su Facebook, Twitter, i Instagram, bilo koja osoba koja se lepo i zanimljivo oblači, ima dopadljivu ličnost, ili jednostavno vrhunski fizički izgled može da utiče na to šta se ljudima sviđa i kad to počnu da rade za novac njihov posao se zove "Influencer"

    P.S.
    "Influenser" je naravno transliteracija engleske reči "Influencer" na srpski, ako to nije bilo već očigledno.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Magazin

Umro modni kreator Roberto Kavali

Preminuo je italijanski modni kreator Roberto Kavali, decenijama dizajner "džet-seta" s eksluzivnim materijalom kakav je koža pitona i uz korišćenje živopisne štampe (printova) na tekstilu.