clear sky
12°C
19.04.2024.
Beograd
eur
117.1474
usd
110.1009
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

U toku je prijavljivanje za predavanje: Šta sve morate da znate o arhiviranju, elektronskim dokumentima i digitalizaciji arhive

05.11.2018. 10:06
Piše:
Srbija Danas/Telegraf.rs
Laptop
Laptop / Izvor: Profimedia
Poseban segment predavanja biće posvećen primeni novog Zakona o elektronskom poslovanju na oblast kancelarijskog i arhivskog poslovanja

Regionalna kancelarija posrednika organizuje predavanje 22. novembra, od 10 do 13 časova, u hotelu "Slavija" u Beogradu. Svaki učesnik uz radne materijale dobiće i USB flash memoriju.

Zarađuju 450 evra mesečno i ne plaćaju porez: Sve više ljudi se odlučuje za ovu VRSTU POSLA

Tog dana će biti organizovani savetovanje i trening za primenu pozitivnih propisa u Republici Srbiji i usvojenih evropskih standarda koji regulišu oblast kancelarijskog i arhivskog poslovanja u državnim organima, organizacijama, organima koji vrše poverene poslove, preduzećima i drugim organizacijama kad vrše javna ovlašćenja (organi državne uprave) i privatnim preduzećima.

Poseban segment predavanja biće posvećen primeni novog Zakona o elektronskom poslovanju na oblast kancelarijskog i arhivskog poslovanja.

Na dnevnom redu biće pet tema: E-poslovanje u zakonskim okvirima (pregled aktuelnih zakonskih paketa i obaveze postupanja u skladu sa njima, propisi u najavi i očekivana implikacija u proceduri);poslovna organizacija i implementacija E-poslovanja (koje su aktuelne zakonske i poslovne obaveze iz domena e-poslovanja koje je svaka poslovna organizacija dužna da primenjuje, efikasni načini integracije e-poslovanja u organizovanom radnom okruženju, primena interne e-pisarnice i e-arhive – moguća praktična rešenja, nove mogućnosti zakonski osnovanih i poslovno efikasnih metoda kreiranja e-dokumenta, službenog slanja elektronskim putem, prijema i bezbednog arhiviranja, primer e-fakture).

Bregzit neće da se isplati Londonu: Preko 70 britanskih biznis lidera poziva na novi referendum

Kako unaprediti poslovanje u kancelariji, Foto: Pixabay.com / 7 upozoravajućih znakova u opisima poslova

Kao i registrovanje zvanične adrese za elektronsku poštu (način registrovanja, poslovni okviri upotrebe ove mejl adrese za poslovnu komunikaciju, prijem, slanje i obrada službenih elektronskih poruka); elektronski sertifikat (način i procedure korišćenja elektronskog sertifikata – praktična prezentacija, svakodnevni poslovni procesi u kojima se koristi elektronski sertifikat, najava novih oblika elektronskog sertifikata, potpisa i pečata u 2018/2019. godini; elektonski administrativni postupci i elektronski servis E-uprave (portal e-uprave i način korišćenja elektronskih servisa, pojam i poslovna upotreba elektronskih administrativnih postupaka).

Kotizacija za predavanje je 8.500 dinara (Regionalna kancelarija posrednika nije u sistemu PDV-a), ali je moguće ostvariti popust od 7.000 dinara, za dva i više učesnika. Predavač je Milan Stojanović, direktor Istorijskog arhiva "Toplice" iz Prokuplјa, zvanje- arhivist.

Prijave se šalju na mejl: reg.kancelarijaposrednika@gmail.com.

Pratite nas i na našem instagramu SrbijaDanas.

 

Piše:
Srbija Danas/Telegraf.rs
05.11.2018. 10:06