clear sky
28°C
02.06.2024.
Beograd
eur
117.1015
usd
108.2069
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

Rusi grade NAJSEVERNIJU železnicu na svetu, projekat će biti ČUDO

30.10.2018. 14:45
Piše:
Srbija Danas/ Sputnjik
Voz
Voz / Izvor: Profimedia

Sporazum o koncesiji biće potpisan sa Ruskim železnicama i „Gaspromom“ (ili njegovom kćerkom firmom „Gaspromtransom“), a u toku su i pregovori o učešću „Novateka“ u projektu.

Projekat izgradnje železnice do luke Sabete biće ponovo pokrenut. Sporazum o koncesiji biće potpisan sa Ruskim železnicama i „Gaspromom“ (ili njegovom kćerkom firmom „Gaspromtransom“), a u toku su i pregovori o učešću „Novateka“ u projektu. Izgradnja puta će biti prebačena na federalni nivo, saopštava list „Vedomosti“.

Prema neimenovanom izvoru iz Ministarstva saobraćaja, projekat će se naći u planu magistralne infrastrukture, ako nije već tamo, a konzorcijum investitora na sopstvenu inicijativu može da podnese zvaničan zahtev Vladi u prvoj polovini 2019. godine.

Akcije nezaustavljivo tonu: ICT kompanije tresu berze

List „Vedomosti“ naglašava da trenutno postoji ugovor iz 2015. godine o javno-privatnom partnerstvu u izgradnji tog puta, ali kompanija „VIS Transstroj“, koja je investitor i koja je trebalo da završi posao do 2019. godine, još nije počela sa gradnjom. U kompaniji su istakli da je neophodno dovršiti posao do 2022. godine.

Voz
Voz / Izvor: Profimedia

Zvaničnik koji je prokomentarisao situaciju uveren je da bi ugovor mogao da bude raskinut, jer bi prema njegovim odredbama put mogao da ostane u vlasništvu investitora, a ne države.

GRAĐANI NEZADOVOLJNI: Banke se DOSETILE kako da naplate TROŠKOVE OBRADE KREDITA! Obratite pažnju!

Kako se navodi u tekstu, kada je ugovor sklopljen put je trebalo da košta više od 113 milijardi rubalja, a sada njegova cena iznosi oko 176 milijardi rubalja. Prema rečima izvora, put će koštati između 113 i 115 milijardi rubalja, a sredstva će se uštedeti pomoću novih projektnih rešenja.

Pratite nas na našem Instragam profilu