IZMENE ZAKONA O PREVOZU PUTNIKA: Odlazi nam Kar go

S. B. M.

26. 10. 2018. u 08:15

Digitalni prevoznici se protive zakonu o prevozu putnika. Guberinić: Monopol taksistima, građanima skuplje

ИЗМЕНЕ ЗАКОНА О ПРЕВОЗУ ПУТНИКА: Одлази нам Кар го

Foto Andrej Nihil

IZMENE Zakona o prevozu putnika stigle su na dnevni red Skupštine Srbije, a ako poslanici usvoje dopune Zakona u petak, građane će ubuduće moći da prevoze samo taksisti. Ovim izmenama zabraniće se rad svih aplikacija, poput “Kar go”, čije su usluge žitelji prestonice koristili prethodne tri godine. Prema rečima Vuka Guberinića, vlasnika firme “Kar go”, ovim se taksi prevoznicima omogućava monopolizacija tržišta, odnosno uništavanje bilo kakve konkurencije, čemu se usprotivila i Komisija za zaštitu konkurencije:

- Jedina poenta izmenjenog Zakona je da se zabrani “Kar go”. Izmenom Zakona građane će moći da prevoze samo taksisti. Time će biti oštećeni korisnici usluge prevoza, jer će kvalitet usluge opasti, a cena prevoza skočiti.

Navodi da oni ne traže ustupke i subvencije, već pravo da rade, da se kvalitetom usluge takmiče sa drugima za mušterije na tržištu. Kaže i da su se nadali da izmene Zakona neće stići u Skupštinu, posle izveštaja Komisije za zaštitu konkurencije, predatog u julu.

LOŠ KVALITET UZ VIŠE CENE

U IZVEŠTAJU Komisije za zaštitu konkurencije piše i da bez uslova za otvaranje tržišta za alternativne vrste prevoza putnika, učesnici koji su već aktivni na njemu nemaju podstrek za dalje unapređenje usluge, a potrošačima se smanjuje izbor i pružaju manje kvalitetne usluge uz više cene.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (15)

R2T2

26.10.2018. 08:28

Odlaze nam svi tako da ovo i nije neka vest,a oni koji i dodju služe za "zamazivanje" očiji slabovidom i zaboravnom narodu.

Walter

26.10.2018. 08:42

Veoma ste tendenciozni. Favorizujete nelegalan prevoz u odnosu na legalne prevoznike. Problemi postoje ali se stvari ne rešavaju divljom ekonomijom. Uslovi treba da budu isti za sve.

DzSvetac

26.10.2018. 08:42

Dokle će da nam taksisti kroje kapu , drugo ako neko ispunjava sve uslove za rad što da ga koči ograničenje broja taxi vozila ,oni su privatnici i tu nema monopolisanja ,nego kvalitetom se izbori za tržište ...blokiraju ulice hapsi i oduzimaj vozila !!!

Pera

26.10.2018. 08:45

Samo niko ne pominje da su im cene bile iste, često bez dostupnih vozila kao i to da ne plaćaju sve dažbine kao i redovni taksisti. Šta je tu onda konkurentno?! To je onda čist damping Prava putnika nisu bila u skladu sa zakonom. Podržavam 100% njigovo gašenje.

SasaS

26.10.2018. 09:11

Nema konkurencije, nema kvaliteta narod osudjen na monopolske uslove. Grad u kome živim CH ima 130000 stanovnika i preko 20 taxi firmi, udruženja čega već. Mogu da pozovem koga hocu, svi su ljubazni da bi ih ponovo zvali. Plaćaš kako god ti odgovara i želje klijenta su prioritet.

James Bond

26.10.2018. 09:26

Pa sve sto je povoljnije za gradjane se ukida. I izracunati koliko svaki gradjanin potrosi kiseonika na 1 minut, sat, dan, mesec i uvesti akcizu i pdv pa ko ima da plati nek dise ko nema... :))))))))

Aleksandar A.

26.10.2018. 09:49

Sramota! Posebno za taksiste koji su, čast izuzecima, postali ruglo grada. Od Ušća do Delte sam išao, naplatio mi je, tj. hteo da naplati 790 rsd, ja sam mu tražio račun, zbunio se čovek, pa ja nemam, pa nestalo mi ie i na kraju kao da mu eto dam 500 dinara samo, da ipak ne ostane praznih ruku. Samo sam izašao i naravno da se nije bunio...

Beogradjanin

26.10.2018. 10:38

Ako vozači CarGo plaćaju porez ekvivalentan troškovima koje imaju taksisti, treba im dozvoliti da rade.

Žil

26.10.2018. 10:46

Zasto ne uvedete aplikacije u autobuski prevoz.... Uvedite to, u interesu je putnika i nece gradski prevoz imati monopol

Pit Bull

26.10.2018. 12:53

Niko nikog ne ukida car go hoce da se bavi organizacijom prevoza a da ne placa porez za tu delatnost, kriju se iza limo servisa a rade isti posao kao i taksi sluzba. Rade skoro 4 godine firma zaradjuje izmedju 3 i 5 hiljada eura dnevno a jednog dinara nisu poreza platili. Kada im ministrstvo saobracaja kaze da se registruju za delatnost prevoza oni kazu da nisu prevoznici. Klasican privredni kriminal.

Melmak

26.10.2018. 14:24

samo taxisti ce voziti taxi,lekari leciti zidari zidati moleri kreciti...sramota,jadni cargo sa krizom identiteta,kad odrastu naka odluce sta su limo servis,rentcar ili tehnolska platforma a mzda taxi,"samo tetki da odnesem lek"