"Zašto je Lidl poseban? Jer nudimo kvalitetnije i bolje proizvode, ali i zbog načina ophođenja prema zaposlenima. U ponudi su atraktivne cene povodom otvaranja, ali će svakodnevna kupovina u Lidlu biti povoljna, nezavisno od akcija", rekla je Martina Petrović, rukovodilac korporativnih komunikacija u toj kompaniji.
Prema njenim rečima, kupci u svim segmentima mogu da očekuju povoljne cene, a drugačije je i to da će cene uvek biti istaknute iznad proizvoda, a ne ispod.
Kako je istakla, u asortimanu od 1.500 proizvoda čak 350 će biti iz domaće proizvodnje. Ona dodaje da je samo u domenu voća i povrća uspostavljena saradnja sa više od 25 dobavljača iz Srbije.
Nas je danas kroz jednu od radnji nemačkog lanca sproveo i direktor Lidla u Srbiji Tomislav Šapin.
"Neopisivo je kako srce kuca ovih dana u Lidlu, dva dana pre otvaranja. Nekada nešto što je bilo samo na papiru postaje stvarnost. Uverićete se po čemu je to Lidl jedinstven", rekao je.
Prema njegovim rečima, u planu je da na rafovima bude sve više domaćih brendova koji budu ispunjavali tražene standarde.
Lidl u Srbiji zapošljava 1.500 ljudi, među kojima je više od 1.000 prodavaca.
Kompanija će u četvrtak otvoriti pet prodavnica u Beogradu i to na Novom Beogradu, Vidikovcu, Zvezdari, Trošarini i u Borči.
Takođe, vrata Lidlovih prodavnica biće otvorena i u Boru, Kragujevcu, Nišu, Leskovcu, Smederevu, Subotici, Somboru, Užicu, Šapcu, Novom Sadu i Zrenjaninu.
Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja,
stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.
Komentari 29
Pogledaj komentare