POČELA GREJNA SEZONA: U Novom Sadu radiajtori već topli

J. SIMIĆ

05. 10. 2018. u 21:07

Prema odluci o proizvodnji, distribuciji i snabdevanju toplotnom energijom iz Toplifikacionog sistema Grada Novog Sada saopšteno je da su se stekli uslovi za početak grejne sezone

ПОЧЕЛА ГРЕЈНА СЕЗОНА: У Новом Саду радиајтори већ топли

Korisnici da obrate pažnju na kućne instalacije Foto D. Dozet

DESETAK dana pre uobičajenog termina, u Novom Sadu u petak je počela grejna sezona. Iz Gradske toplane su saopštili da su se, prema odluci o proizvodnji, distribuciji i snabdevanju toplotnom energijom iz Toplifikacionog sistema Grada Novog Sada, stekli uslovi za početak grejne sezone, te je posle završenih toplih proba u petak počelo grejanje.

Iz Toplane saopštavaju i da tokom grejne sezone korisnici mogu podneti reklamacije Korisničkom centru na kvalitet isporuke toplotne energije za grejanje i pripremu tople potrošne vode, pozivom na besplatni broj 0800-100-021 i pozivanjem brojeva 423-712 i 420-853, svakog dana od šest do 22 časa.

- Građani mogu da dođu i lično u prostorije Korisničkog centra u Ulici Vladimira Nikolića broj 1, radnim danima od sedam do 20 časova i subotom od osam do 13 časova - kažu u Toplani.

Na početku grejne sezone, korisnici treba da obrate pažnju na ispravnost i funkcionalnost kućnih instalacija, te da se u slučaju curenja, obrate novosadskoj toplani na broj telefona 4881-105, koji im je zbog hitnosti intervencije na raspolaganju 24 sata i isključivo služi za tu vrstu prijave.

JEFTINIJE

PRE dve nedelje, podsetimo, cena toplotne energije za grejanje stambenog i poslovnog prostora u Novom Sadu umanjena je za 4,79 odsto i, umesto ranijih 88,86 dinara po kvadratnom metru, ove sezone iznosiće 84,6 dinara.


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (4)

Bor Boranin

15.10.2018. 11:25

U Boru, Toplana je pustila jutros grejanje, građanima čestitam početak grejne sezone, nadam se uspešne.. Kao korisnik daljinskog grejanja, Toplani u Boru želim uspešnu grejnu sezonu energetski efikasna i bez gubitaka u poslovanju, a korisnicima topli stanovi i bez kvarova na sistemima. Dobro bi bilo da Toplana poštuje sve tehničke propise o toplifikaciji, kao što je poštovala propis, ne tako decidan, o početku grejne sezone.