Petlja Smokovac sastavni je deo deonice auto-puta Farmaci-Smokovac, koja je Detaljnim prostornim planom definisana kao druga etapa realizacije i posebno je kompleksna zbog toga jer se radi o vezi dva auto-puta, Bar-Boljare i Jadransko-jonskog auto-puta i magistralnog puta M2.
On tvrdi da Ugovorom o projektovanju i izgradnji prioritetne deonice Smokovac-Mateševo ništa nije zaboravljeno.
“Ako se ima u vidu navedeno, sadržaj ugovora i uobičajene FIDIC procedure, ne može se u bilo kom slučaju i kontekstu govoriti da se radi o “propustima” i “nedostacima” ugovora, ili “zaboravljenim radovima, “neznanju” ili “neodgovornosti” kako se navodilo u pojedinim medijima", kazao je Vujović u intervjuu Pobjedi.
Ugovorom je precizirano da će izgradnja auto-puta koštati državu 809 miliona evra, a predviđena je mogućnost da može biti uvećana za deset odsto. Zbog kompleksnosti, konstatovano je da petlju Smokovac, iako je deo naredne etape i nije deo idejnog projekta na osnovu koga je izvođač radova dostavio svoju ponudu, treba uključiti u ugovor radi osiguravanja pune funkcionalnosti i kompletnosti radova na projektu, prenosi
CDM.
“U tom kontekstu pristupilo se traženju najpovoljnijeg rešenja za petlju Smokovac, saglasno važećim planskim dokumentima, sa ciljem da se veza izgrađenog dela auto-puta i magistralnog puta, nađe u sklopu konačnog rešenja petlje Smokovac i realizuje kao prva faza celokupne petlje, do nastavka realizacije deonice Farmaci-Smokovac i donošenja konačne odluke o vezi sa Jadransko-jonskim auto-putem”, istakao je Vujović.
On je naglasio da bi se izgradnjom prve faze petlje Smokovac ukupna dužina deonice sa postojećih 41 km povećala na 42,5 km.
“I obezbedilo bi se kvalitetno i konačno tehničko rešenje, sa naplatnom rampom na Smokovcu, koje bi bilo potpuno funkcionalno u ovoj fazi eksploatacije deonice Smokovac Mateševo, a omogućilo bi nesmetani nastavak realizacije deonice Farmaci-Smokovac i Jadransko-jonskog auto-puta nakon njegovog definisanja”, zaključio je Vujović.
Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja,
stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.
Komentari 5
Pogledaj komentare