On je naglasio da samo "lud i pokvaren čovek kakav je Đilas može da danas napada preseljenje železničke i autobuske stanice iz centra grada, a da se dok je bio gradonačelnik zalagao da bude urađeno isto".
"Pet godina Đilas je bio gradonačelnik Beograda i nije uspeo da preseli ni autobusku, ni železničku stanicu. A nije da nije želeo. Promovisao je 2010. godine projekat Grad na vodi Miroslava Miškovića. Promovisala je vlast koju je vodio i projekat Menhetn na Balkanu, koji je podrazumevao preseljenje železničke i autobuske stanice", naglasio je Vesić u izjavi medijima.
Kako navodi, Đilas danas napada i projekat gondole od Beogradske tvrđave do Ušća, a sam je imao projekat gondole od Kalemegdana do Novog Beograda, tačnije do Delta sitija.
"U tome se mi razlikujemo od Đilasa jer mi planove razvoja Beograda sprovodimo, a on za građane ne radi ništa. Doduše uspešno radi za sebe", rekao je Vesić i dodao da je Đilas uspešan u ličnom bogaćenju dok je na vlasti.
"Kada je postao ministar u Koštuničinoj vladi prijavio je imovinu, 2007. godine i to ženinu kuću na Dedinju, automobil SAB, 2003. godište i 70.000 evra ušteđevine. Kada je otišao sa vlasti 2016. prijavljuje, a od 2013. nije na vlasti, da samo u svojim nekretninama ima dva miliona i 22.000 evra vrednosti, plus četiri i po miliona evra za jednu zgradu i to nije četiri i po miliona, već puta dva – dakle to je 6.522.000 evra", precizirao je Vesić.
Navodi da je Đilas to sve "zaradio" na vlasti u periodu od 2007. do 2012. godine.
"Kada tome dodamo 25 odsto vlasništva nad 'Multikom grupom', plus ostatak vlasništva u toj grupi dođemo do 50 miliona evra stečenih između 2007. i 2012. godine, sa ukupnim prihodom od oko 180 miliona evra. A ništa nije proizvodio već je samo vladao. U tome je Đilas svetski rekorder i najuspešniji političar na svetu", zaključio je Vesić.
Šef odborničke grupe "Savez za Srbiju" u Skupštini Beograda Dragan Đilas ocenio je danas da je samo lud čovek mogao da ukine postojeću železničku stanicu u Beogradu i da putnike prebaci na dve, kako je rekao, "nedovršene i neadekvatne stanice".
"Isto toliko lud treba da budeš da srušiš postojeću autobusku stanicu i prebaciš saobraćaj na privremenu montažnu stanicu koju napraviš u Novom Beogradu", naveo je Đilas u pisanoj izjavi dostavljenoj agenciji Beta.
On je, međutim, dodao da "ne postoji mera ludila" da se sruši postojeća autobuska stanica i da se naprave dve privremene, od kojih je jedna odmah pored srušene.
"E, takvi ljudi danas vode Beograd i Srbiju", naveo je Đilas i na Tviteru.
Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja,
stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.
Komentari 9
Pogledaj komentare