Internet

Viber predstavlja Viber Communities

Internet

Viber menja scenu mega-grupnih četova uvođenjem Viber Communities, zajednica u kojima 1 milijarda članova može da se izrazi unutar istog četa

Prva aplikacija za razmenu poruka koja je uvela grupni čet sa kapacitetom za milijardu korisnika – Viber, lansira “Viber Communities” i pruža administratorima nivelisane i moćne upravljačke funkcije

Viber, jedna od vodećih globalnih aplikacija za razmenu poruka, danas je objavila pokretanje Viber Communities (Zajednice) – čime je postala prva aplikacija ovog tipa koja nudi prostor za četovanje u kome će milijardu korisnika nesmetano moći da razmenjuje poruke i sve vrste sadržaja. Dok je trenutno stanje na tržištu takvo da ograničava grupne četove na stotine ili hiljade korisnika, Viber to prevazilazi i pruža korisnicima jedinstvenu mogućnost da se na ovaj način povežu sa sagovornicima iz celog sveta na nivou koji je bez presedana u industriji aplikacija za razmenu poruka – sa milijardu korisnika u jednom jedinom grupnom četu.

Uz segmentirane upravljačke uloge i moćne funkcije upravljanja četovima, administratori Viber Communities će imati na raspolaganju savršen proizvod za vođenje četa, podsticanje razmene sadržaja i neograničeno proširenje aktivnih grupa korisnika oko zajedničkih interesovanja, iskustava, inicijativa i ostalih tema – i to na veoma dobro poznatom interfejsu njihove omiljene i često korišćene aplikacije za razmenu poruka. Viber će takođe predstaviti i nove funkcije za monetizaciju, koje će omogućiti vlasnicima Zajednica da unutar njih kreiraju modele za stvaranje prihoda – kako se one budu razvijale i postajale masovnije.

Novi članovi Viber Communities će imati pristup kompletnoj istoriji četova unutar tih Zajednica – i moći će da se uključe u razgovore koristeći sve raspoložive funkcije na Viberu – GIFove, stikere, fotografije, video fajlove, kao i – naravno – osnovni tekst. U skladu sa Viber imperativom – privatnost sadržaja i bezbednost – jedino će imena članova Zajednice biti prikazana u četu, dok će njihovi lični brojevi telefona biti sakriveni od drugih članova.

Superadministratori će kontrolisati uloge članova unutar Viber Communities – prihvatati i dodavati nove članove Zajednice i promovisati ih do statusa administratora ili superadministratora, izbacivati ili blokirati članove, odlučiti da li će moći da učestvuju u razgovorima i da pozivaju nove članove da se priključe Zajednici.

Superadministratorima će biti omogućeno da razvijaju Viber Communities I čine ih javnim time što će podeliti pozivni link – ili ga povući iz upotrebe kad god to odluče da urade. Oni će moći i da odlučuju o aktiviranju funkcije za monetizaciju – u skladu sa sopstvenim poslovnim principima i ciljevima – na osnovu čega bi im Viber olakšao proces i podržao stvaranje prihoda putem aplikacije.
Superadministratori će takođe moći da dodele određene odgovornosti administratorima – kako bi lakše moderirali razgovore: sa mogućnošću da obrišu jednu ili sve poruke nekog od učesnika i da lakše razvrstavaju sadržaj diskusija korišćenjem markiranih poruka (“pinned messages”). Administratori će dodatno imati mogućnost da dodaju ili isključe učesnike – po potrebi.

Viber Communities su već aktivirane od strane izabranih partnera. Fudbalski klub Olimpik iz Marseja (“Olympique de Marseille”) komunicira sa svojim navijačima putem ovog kanala, nudeći im ekskluzivnu mogućnost da četuju sa zvezdama i upravom kluba. Minit Medija (“Minute Media”), kompanija za kreiranje i distribuciju sportskog sadržaja, koristi svoju Zajednicu na Viberu kako bi ispunila svoje obećanje poklonicima sporta da će im omogućiti da se i njihov glas čuje. Digitalni servis za najam sadržaja OverDrajv (“OverDrive”) kreirao je svoju Zajednicu kako bi putem Vibera upravljao lokalnim čitalačkim klubovima koje vode javne biblioteke širom SAD.

Viber nastoji da zbližava ljude, kroz lične veze i zajedničke strasti i interesovanja,” napominje Đamel Agaua (Djamel Agaoua), Generalni direktor Vibera. “Ljudima bi trebalo pružiti mogućnost da slobodno komuniciraju i druže se međusobno – gde god da se oni nalaze – i s tim razlogom smo pokrenuli Viber Communities. Po prvi put, grupe korisnika neograničenog broja će moći da formiraju Zajednice oko zajedničkih tema, dok će administratori biti opremljeni moćnim novim funkcijama koje će im omogućiti lak i efikasan menadžment. Naše Zajednice nisu jedinstvene samo po tome što su “ograničene” na 1 milijardu učesnika, već i zato što vlasnicima po prvi put omogućavaju uvođenje mogućnosti monetizacije – čime pružaju dodatnu vrednost korisnicima i organizacijama koje žele da stvaraju angažovane i korisne skupove ljudi širom sveta.”

Viber Communities će on danas biti dostupne, u fazama, korisnicima Viber aplikacije širom sveta.

Kliknite da postavite komentar

You must be logged in to post a comment Login

Postavite

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.

Više u Internet

EU usvojila Zakon o veštačkoj inteligenciji, prvi takav u svetu

Advertiser Serbia22. мај 2024.

Evropska komisija istražuje Metu oko zaštite dece na platformama

Advertiser Serbia16. мај 2024.

Safari će koristiti AI za blokiranje reklama sa bilo kog sajta

Advertiser Serbia7. мај 2024.

Glavna snaga TikToka je njegov algoritam, a evo po čemu je tako poseban i specifičan

Advertiser Serbia29. април 2024.

Snap signalizira da novi model oglasa pronalazi publiku, deonice skočile

Advertiser Serbia29. април 2024.

ByteDance ne želi da proda TikTok, radije će ugasiti aplikaciju u SAD-u

Advertiser Serbia26. април 2024.

YouTube testira novi format reklama

Advertiser Serbia26. април 2024.

Prihod firme Meta u prvom kvartalu 2024. porastao za 27 odsto na 36,46 milijardi dolara

Advertiser Serbia25. април 2024.

Bajden potpisao zakon – kineskoj kompaniji rok od devet meseci da proda TikTok

Advertiser Serbia25. април 2024.

Sajber kriminal je jedna od najunosnijih prevara na svetu – saznajte kako da zaštitite svoje poslovanje

Advertiser Serbia24. април 2024.

ByteDance je potrošio 7 miliona dolara na lobiranje i reklame za borbu protiv zabrane TikTok-a u SAD

Advertiser Serbia24. април 2024.

A1 escape room „Izgubljeni IDentitet“ posetilo više od 4.000 ljudi

Advertiser Serbia18. април 2024.

Društvena mreža X uvodi pretplatu za nove korisnike

Advertiser Serbia17. април 2024.

IAB-a Croatia: Hrvatsko tržište online oglašavanja stabilno raste – u 2023. godini zabeleženo je povećanje za 21%

Advertiser Serbia11. април 2024.

Održana konferencija „Internet dijalog 2024“ posvećena veštačkoj inteligenciji

Advertiser Serbia11. април 2024.