Agencije

LJUBICA VUKČEVIĆ, DIRECT MEDIA: „Rad na ovako malom, regionalnom tržištu ne ograničava prepoznavanje kvaliteta na globalnom nivou“

Povod za intervju sa Ljubicom Vukčević, Insight Analyst u agenciji Direct Media je svetsko priznanje, koje joj je nedavno pripalo za doprinos radu International Advertising Association (IAA)…Razgovor vodila Snežana Milić


Ljubice, najpre primite čestitke za veoma značajno priznanje IAA Inspire Award – Young Leader, koje dodeljuje IAA Worldwide! Nagrada koju ste primili je kreirana sa ciljem da oda priznanje članovima IAA za doprinos radu Sekcije i to na dva nivoa. Šta se zapravo vrednuje pri dodeli nagrade?

– Hvala puno na čestitkama! :) Što se tiče kriterijuma pri izboru za IAA Inspire Award – Young Leader, žiri IAA Worldwide vrednuje kako lokalno, odnosno regionalno, tako i internacionalno radno iskustvo.

Pored toga, u procenjivanju nominovanih, žiri u obzir uzima i značajna postignuća u okviru industrije, ali i doprinos kandidata razvoju IAA kao strukovnom udruženju.

Ova nagrada je specifična po načinu kandidature za nju. Možete li nam nešto više reći o proceduri kandidovanja?

– Za nagradu, pre svega, mogu biti kandidovani samo članovi IAA Young Professionals. Kod nas i u još nekoliko država se član IAA YP može postati do 30. godine života, dok je u nekim državama ta starosna granica pomerena do 35. godine.
Način kandidature je specifičan zbog toga što svaki član IAA YP može, uz odgovarajuće obrazloženje, kandidovati nekog od svojih kolega. To znači da je nemoguće biti nominovan ako tvoji kvaliteti nisu, pre svega, prepoznati od strane kolega u Sekciji, zbog čega mi je ova nagrada posebno draga.
Mene je nagrada zaista iznenadila jer nisam ni znala da sam nominovana, a povrh toga, srećna sam što me je kandidovao kolega iz Direct Medije koji je sa mnom u IAA YP od samog osnivanja Sekcije. Hvala Jovane! :)

Članica ste Sekcije mladih profesionalaca IAA Serbia, gotovo od njenog osnivanja. Recite nam koji su Vaši zadaci u samoj Sekciji?

– Članica sam IAA YP Serbia zapravo od Osnivačkog sastanka septembra 2011. na kojem nam je Jelena Ivanović, izvršna direktorka IAA Serbia, predstavila ideju IAA YP. Naša Sekcija je, inače, osnivanjem 2011. godine postala jedna od prvih IAA YP sekcija u celom svetu.
Moj angažman u Sekciji je tokom ovih šest godina obuhvatao različite aktivnosti. Izdvojila bih, recimo, obavljanje funkcije članice Upravnog odbora Sekcije IAA YP, vođenje organizacionog tima IntegracIAA – najveće konferencije naše Sekcije – a prošle godine sam imala čast da budem i jedan od predavača na AcademIAA – edukativnom programu IAA Serbia.

Deo ste tima Direct Media, jedne od vodećih medijskih agencija u regionu. U kojoj meri i na koji način iskustvo koje ste sticali u ovoj uglednoj kompaniji na poziciji Insight Analyst je uticalo na angažovanje u Sekciji IAA YP?

– Pošto je Direct Media jedna od retkih agencija koja prepoznaje važnost Research sektora kome ja pripadam, a zatim i agencija koja pruža priliku svojim zaposlenima za konstantan profesionalni razvoj, mnoštvo iskustava i saznanja iz edukativnih programa koje mi je Direct Media omogućila sam imala priliku da podelim sa koleginicama i kolegama iz IAA Serbia – pre svega kroz rad u okviru IntegracIAA i AcademIAA.
Uz to, Direct Media je agencija koja prepoznaje važnost projekata IAA YP Serbia i sistemski ih podržava i pomaže njihovu realizaciju.

Pored svega ovoga, imam sreće da su mi kroz čitavu dosadašnju karijeru direktne pretpostavljene bile i sjajne mentorke koje su prepoznavale važnost ličnog razvoja i razmene znanja.

Tako sam, redom, od Ivane Uspenski – po čijoj sam preporuci i došla na Osnivački sastanak IAA YP Serbia – preko Jo Rigby do Marije Matić – koja je već dobro poznata po negovanju edukacije i podrške mladima – naučila da cenim vrednosti povezivanja, komunikacije i razmene iskustava sa kolegama iz struke, što je i jedan od osnovnih ciljeva IAA YP.

U kratkom vremenskom intervalu, od samo dve godine, ova nagrada opet stiže u Srbiju. Ovo priznanje 2015. godine je poneo i Đorđe Janković. Da li je to dobar signal za budućnost tržišnih komunikacija kod nas, pogotovo ako se ima u vidu da se radi o globalnom priznanju koje dodeljuje jedno od najeminentnijih svetskih strukovnih udruženja?

– Svakako da obe nagrade od udruženja kao što je IAA – koje ima tradiciju dugu 80 godina i svoje sekcije u 76 zemalja sveta – znače Đorđu i meni lično, ali i domaćem komunikacijskom sektoru kao signal domaćim i stranim kompanijama da se agencijski posao kod nas radi na visokom nivou zahvaljujući, pre svega, vrhunskim profesionalcima.

Povrh toga, smatram da su naše nagrade dobra motivacija i dokaz mlađim kolegama koje tek ulaze u ovaj posao, da rad na ovako malom, regionalnom tržištu ne ograničava prepoznavanje njihovih kvaliteta na globalnom nivou.

Ljubice, za kraj nam recite, s obzirom da ste trenutno na porodiljskom odsustvu, da li imate vremena da razmišljate i o nekim novim poslovnim projektima, i ukoliko da, o čemu je reč?

– Iako sam trenutno najviše posvećena ulozi majke u kojoj iskreno uživam, trudim se da ispratim novosti i trendove u našoj industriji. Do povratka sa porodiljskog odsustva je moguće da ću se odazvati na neke pozive za gostujuća predavanja, ali se zaista trudim da sve profesionalne obaveze u ovom periodu svedem na minimum kako bih se posvetila svojoj porodici.

 

Autor: Snežana Milić
Izvor: Advertiser Serbia

Kliknite da postavite komentar

You must be logged in to post a comment Login

Postavite

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.

Više u Agencije

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] REPRESENT COMMUNICATIONS: „Kuvar za sva čula“ za Nestle

Advertiser Serbia17. мај 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] OVATION: „Vrh trougao“ za Doritos

Advertiser Serbia16. мај 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] ZOO agencija: „Biraj bez računa“ za MultiPlusCard

Advertiser Serbia15. мај 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] REPRESENT COMMUNICATIONS: „Kadar da prodaš ovaj proizvod?“

Advertiser Serbia14. мај 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] KOMUNIKACIJSKI LABORATORIJ: „HSM Ljetni kamp za nadarenu djecu“

Advertiser Serbia9. мај 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] REPRESENT COMMUNICATIONS SARAJEVO: „Niko gladan. Niko sam“ za Fondaciju Mozaik

Advertiser Serbia8. мај 2024.

Pobednici Young Lions Srbija Teodora Dančević i Lazar Rajković predstavljaće Srbiju na Kanskom festivalu kreativnosti

Advertiser Serbia7. мај 2024.

Sean Poropat, kreativni direktor i suosnivač Studija Sonda, pozvan je u žiri ovogodišnjeg Cannes Lions festivala

Advertiser Serbia3. мај 2024.

Sean Poropat i Ivan Golubić predstavljaju hrvatsku kreativnost u žiriju Cannes Lionsa

Advertiser Serbia3. мај 2024.

MANUELA ŠOLA, Komunikacijski laboratorij: „Cilj nam je stvoriti zajednicu okrenutu prema budućnosti”

Advertiser Serbia29. април 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] LEO BURNETT: „NEO23 Travel“ za A1 Srbija

Advertiser Serbia26. април 2024.

Inspirativno partnerstvo: Smart Vision i Woman.Comm Club

Advertiser Serbia25. април 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] BRUKETA&ŽINIĆ&GREY: „Redizajn vizuelnog identiteta i ambalaže – Favarger“

Advertiser Serbia23. април 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] HOMEPAGE.CREATIVE.DIGITAL: „Rebrending kampanja za Padrino dostavu“

Advertiser Serbia22. април 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] DRV: „Iskreno“ za ePlanetu

Advertiser Serbia19. април 2024.