Region

Nedelja, 02.07.2017.

16:50

Bar-Bari još bolje nakon prekida linije

Zainteresovanost za putovanje na liniji Bar-Bari veće je nego prošle godine i pored polugodišnjeg prekida te linije.

Izvor: cdm.me

Bar-Bari još bolje nakon prekida linije
Foto: Thinkstock

To je saopštio izvršni direktor Barske plovidbe Milo Paunović.

Od polovine maja pomorsku vezu između Crne Gore i Italije održava kompnija Jadrolinija sa svojim feribotom „Dubrovnik“, a Paunović je poručio da će biti u potpunosti zadovoljan kada barska kompanija svojim brodom bude održavala tu liniju.

Brod „Dubrovnik“ u junu, julu i avgustu saobraća dva puta nedeljno, dok će u septembru, oktobru i novembru saobraćati samo jednom nedeljno.

“Činjenica da je brodom `Dubrovnik` u periodu od 18. do 31 maja, kada je na liniji Bar-Bari plovio jednom nedeljno, prevezeno 1.187, dok je brodom `Sveti Stefan 2` od 1. do 14. maja prošle godine, kada je prestao da plovi zbog pretrpljenog oštećenja na rampi, ploveći dva puta nedeljno prevezao 706 putnika, dovoljno govori o uspešnosti uspostavljene saradnje sa tom renomiranom brodarskom kompanijom “, kazao je Paunović Pobjedi.

On je dodao da je u tom periodu „Dubrovnik“ prevezao 144 automobila, 65 kamiona, 62 motora, 14 kombija, 13 autobusa, sedam prikolica i tri kampera.Paunović je poručio da će u Barskoj plovidbi biti potpuno zadovoljni nakon što ta kompanija svojim brodom ponovo bude servisirala liniju Bar-Bari.

“Međutim, smatramo da smo ovaj nasleđeni problem, uz bezrezervnu podršku Ministarstva saobraćaja i pomorstva, rešili na najbolji mogući način, zaključenjem ugovora o poslovnoj saradnji sa riječkom Jadrolinijom”, rekao je Paunović.

On smatra da je u ovom momentu i okolnostima ovakvo uspostavljanje linije za Barsku plovidbu najracionalnije i najoptimalnije.

“Uspostavljanje linije sa brodom koji bi Barska plovidba uzela u najam bilo bi za nju pogubno, pogotovu u momentu kada činimo sve da akumuliramo što više sredstava za otplatu kredita koji je uz garanciju Vlade uzet za nabavku teretnih brodova kod kineske Eksim banke”, naglasio je Paunović.

To su kargo brodovi ,,Bar“ i ,,Budva“, nosivosti po 36.000 tona, koji posluju na svetskom pomorskom tržištu. Brodovi su izgrađeni 2014. i kupljeni za 46,4 miliona dolara.

Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja, stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.

Komentari 0

Pogledaj komentare

0 Komentari

Možda vas zanima

Svet

Iznenađenje: Oni su "tajni" ruski saveznici

Britanski proizvođač rovokopača JCB nastavio je da proizvodi i isporučuje te radne mašine za rusko tržište mesecima nakon što je objavio da je zaustavio izvoz zbog rata Rusije u Ukrajini, prenosi Gardijan.

22:49

15.5.2024.

1 d

Podeli: