26. jun  2017. 20.40  | Izvor: Tanjug

"New Moment" osvojio pet lavova

BEOGRAD -

Na najvećem svetskom festivalu kreativnosti "Cannes Lions" regionalna agencija "New Moment" osvojila je ukupno pet Lavova za projekat "The ONE - Jedna knjiga za mir".

"New Moment" je osvojio jednog Zlatnog lava (u kategoriji Dizajn), Srebrnog lava (u kategoriji Promo & activations ) i tri Bronzana lava (u kategorijama Print, PR i Radio).

Projekat "Jedna knjiga za mir" nastao je u saradnji agencija "New Moment" i "Y&R Dubai" , a osmišljen je za Međureligijsko vijeće u Bosni i Hercegovini, sa ciljem da se sruše verske predrasude i podigne svest o važnosti međusobnog razumevanja i međureligijskog dijaloga.

"Jedna knjiga za mir" okuplja učenja iz svetih knjiga Biblije i Kurana, pokazujući uporednim predstavljanjem stihova koliko su verska učenja tih knjiga, zapravo, slična, kažu iz "New Moment"-a.

Svrha ove knjige je da, pokazivanjem sličnosti koje postoje između dve religije, oživi dijalog između religija, podstakne razgovor između običnih ljudi i doprinese uspostavljanju mira.

Tim povodom predstavnici "New Moment Beograd" Ana Šutić i Igor Milovanović ističu da je taj projekat na mnogo različitih načina promoviše jedinstvo među ljudima čitavog sveta, bez obzira na veru i poreklo.

"Smatramo da koncept jedinstva može da bude večna inspiracija, motiv i izazov na koji komunikacija treba da odgovara iznova i iznova, kreirajući inovativne forme i izraze. 'One book for peace' je ovoga puta bio naš zajednički potez u pravcu ujedinjenja. Nadamo se da je to tek početak", kažu Šutić i Milovanović.

Knjiga je predstavljena na tribini "Universal Peace Federation" u Beču, zahvaljujući Mirnesu Kovaču, novinaru i komparativnom teologu koji je radio na projektu sa "New Moment" -om.

Inače, 2012. godine, agencija "New Moment Skoplje" osvojila je Titanijumskog lava za projekat "Zajednička molitva" 2013. agencija je imala dva rada u najužem izboru, dok je 2015. "New Moment" trijumfovao sa čak dva osvojena Lava - bronzanog dobio je "New Moment Beograd" za projekat "Dugme za pomoć", a srebrnog "New Moment Skoplje" za projekat "Crveni telefon".

Ove godine, na Kanskom festivalu kreativnosti u oblasti marketinga, u konkurenciji je bilo više od 40.000 radova iz više od 100 zemalja sveta.

Srodne vesti