Izvor: SrbijaDanas.com, 14.Jun.2018, 18:04

LJUBAV PREMA KUVANJU: Ukoliko ste gurman, evo nekoliko saveta iz ITALIJANSKE KUHINJE!

LJUBAV PREMA KUVANJU: Ukoliko ste gurman, evo nekoliko saveta iz ITALIJANSKE KUHINJE!

Ne morate potpuno odustajati od svoje omiljene hrane i ljubavi prema kuvanju…

Italijanke su nam otkrile nekoliko saveta uz pomoć kojih ćete imati dobar izgled, a istovremeno ćete jesti sve i uživati u hrani koju inače pripremate za obroke.

Prelivi za testeninu

Testenina je jedan od glavnih sastojaka svakog obroka i Italijanke nikada ne prestaju da je jedu. Testenina nije loša kada se spremi sa prelivima koji su zdravi, što kod nas nije slučaj. >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << Spremite lagane i niskokalorične prelive koji će unaprediti ukus testenini, ali koji neće izazvati nakupljanje masnih naslaga.

Објава коју дели Burçin Korkmaz (@brcnkorkmz) дана 14. Јун 2018. у 8:49 PDT

Baka – glavni "informator"

Naše bake imaju dovoljno kulinarskog znanja, da bi mogle da naprave najbolji kuvar na svetu. Upitajte svoju baku kako se šta sprema i kako da odaberete najbolje namirnice. Na ovaj način ćete naučiti mnogo tradicionalnih načina za kuvanje koji su dosta ukusniji i zdraviji od modernih. Jedino što treba da izbegavate jeste jaka zaprška i dosta ulja sa kojim naše bake vole da začine hranu koju spremaju.

Veličina porcije je bitna

Iako ne skrivaju ljubav prema testenini, sirevima i drugim ukusnim ali "nezdravim" namirnicama, morate priznati da Italijanke izgledaju mnogo dobro, a sve zbog kontrole porcija. Jedna porcija testenine iznosi između 75 i 80g, dok mnoge dame iz drugih zemalja prave obroke od čak 180g.

Međuobroci ne postoje

Užine i sitne grickalice koje se uglavnom podvlače svima nama u toku dana, najviše su zaslužne za višak kilograma i masne naslage. Italijanke vole da odvoje dovoljno vremena za jedan obrok, tako da užine ne postoje.

Објава коју дели Susanna (@susi.licious) дана 14. Јун 2018. у 8:49 PDT

Jednostavnost obroka

Za jednostavnost je potrebna veština, složili bi se mnogi. Kreirajte obroke koji su bogati nutrijentima, ali istovremeno jednostavni po broju namirnica. Izaberite nekoliko glavnih namirnica i napravite ukusan obrok za manje od sat vremena.

Hleb

Kako vole testeninu, tako vole i hleb. Ne ustručavaju se da ga jedu uz svaki obrok, a caka je sledeća: balans! Umesto da pojedete pola hleba u jednom danu, ograničite se na jedno do dva tanka parčeta po obroku. Na ovaj način nećete izazvati nakupljanje kilograma, a opet ćete jesti jednu od omiljenih pekarskih proizvoda.

Nastavak na SrbijaDanas.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SrbijaDanas.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SrbijaDanas.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.