Ako kupujete nešto u ovoj prodavnici, OBAVEZNO ponesite torbu jer plastične kese više ne prodaju

Izvor: SrbijaDanas.com, 25.Okt.2019, 17:12   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Ako kupujete nešto u ovoj prodavnici, OBAVEZNO ponesite torbu jer plastične kese više ne prodaju

Ili sve spakujte u "Trajnu torbu za ceo život" - dm pamučnu torbu koju ćete, ukoliko se ošteti ili pocepa, moći besplatno da zamenite za novu, a garancija je doživotna!

Jesen, i život bez smisla, rekao bi ponovo Crnjanski šetajući današnjim Beogradom, u kom su krošnje, umesto bogatim jesenjim bojama, "bogato rodile" plastične kese. A onda bi verovatno dodao: "Gde mi živimo?!" Pa, hajde odmah da pokušamo da odgovorimo. Živimo u 21. veku, kad počinjemo da shvatamo >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << da smo otišli predaleko i kad ekologija postaje najvažnija tema, a LOHAS (Lifestyles Of Health And Sustainability) životni imperativ. Jer smo svi videli fotografije strašnih stvari koje jedna obična plastična kesa može da učini živom svetu.

A kako da u tome uspemo? Jednostavno - korak po korak, dosledno i bez odustajanja. Baš kao što rade kompanije koje su shvatile da samo ovakvim pristupom ima nade za bolje sutra, pa smo poslednjih godina bili svedoci globalne propagande protiv plastičnih kesa, koja je doprinela da se drastično smanji njihova količina u rekama i okeanima i da od najvećeg postanu 10. po redu zagađivač. Ovom pozitivnom trendu se, među prvima u Srbiji, priključio dm koji je od 14. oktobra u potpunosti povukao plastične ambalažne kese iz prodaje, kako bi pozitivno uticao na ekološku svest svojih kupaca, ali i dao primer ostalima.

No naravno, rat protiv plastičnih kesa nije jedina, a ni najveća bitka koju treba da vodimo. Paralelno bi morao da krene i obračun sa plastičnim flašama koje su sada zagađivač broj jedan, a onda slede i omoti od hrane, opušci, štapići za uši, plastične čaše...

A tu borbu dodatno otežava činjenica da živimo u zemlji u kojoj je izbila mini revolucija zbog "2 dinara za kesu" i u kojoj se plastika vijori s drveća po centru prestonice. Bukvalno.

Na ove prizore ne smemo da sležemo ramenima pod izgovorom "nisam ja". Treba skinuti tu kesu s drveta, treba baciti taj papirić koji je "slučajno ispao" pored kante, treba izbegavati proizvode za jednokratnu upotrebu, treba reciklirati i biti primer drugima.

Dug put nas čeka do momenta kad ćemo moći da se na pitanje s početka teksta pohvalimo da živimo u jednoj ekološki osvešćenoj zemlji, ali, treba početi - od sebe. A kampanja "OSVESTI SE!" kompanije dm značajno olakšava taj početak.

Ovo strateško opredeljenje i komunikacija imaju za cilj da kupcima ponude alternativne proizvode, da im pomognu da deluju kao primer u svom okruženju i da nauče da žive u skladu sa LOHAS konceptom. To podrazumeva zdrav način života uz poštovanje životne sredine i održivog razvoja. Tako su se u njihovom asortimanu našle na desetine proizvoda koji zadovoljavaju parametre održivog razvoja - od organske hrane u papirnim omotima, preko prirodne kozmetike, do higijenskih proizvoda koje ćete moći da koristite bez griže savesti. Na kraju, sve to možete da spakujete u "Trajnu torbu za ceo život" - dm pamučnu torbu koju ćete, ukoliko se ošteti ili pocepa, moći besplatno da zamenite za novu, a garancija je doživotna.

Nastavak na SrbijaDanas.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SrbijaDanas.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SrbijaDanas.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.