Izvor: Mondo, 16.Apr.2018, 12:32

Ovakav stav o mršavljenju još niste čuli

Ovakav stav o mršavljenju još niste čuli

Oduvek slušamo o tome da je doručak najvažniji obrok dana, ali ovaj hirurg tvrdi drugačije.

Foto: MONDO/Dragana Todorović

Australijski hirurg dr Endru Reno sprecijalizovan u oblasti gastroenterologije kaže da je "preskakanje" doručka ključno ako želite tanak struk.

On smatra da bi trebalo da prestanemo da doručkujemo.

"Doručak je, po mom mišljenju, najmanje važan obrik i mislim da on doprinosi problemu gojaznosti", kaže hirurg.
>> Pročitaj celu vest na sajtu Mondo << />
Dr Reno objašnjava da postoje tri glavna faktora koja treba razmotriti kada je ishrana u pitanju, a to je koliko, šta i kada jedemo. Jer, neprestano nešto jedemo i varimo, i naša tela nemaju nikakvu šansu za pauzu.

On dodaje da zbog toga naša tela nisu sposobna da spuste nivo insulina.

"Moramo da pazimo na količinu insulina koju telo proizvodi jer se to pretvara u insulinsku rezistenciju, a to je problem koji se krije iza gojaznosti", kaže doktor.

S obzirom na to da u svetu nikada nije bilo gojaznih koliko ih je danas, dr Reno veruje da ova tehnika izbegavanja doručka može da pomogne.

Prvi korak je preskakanje doručka, a on dodaje da bi tokom dana trebalo da jedete isključivo između 13 i 19 časova – ni pre ni posle!

Bonus je, kaže on, što tokom tih šest sati kada je "dozvoljeno" da jedete apsolutno ne morate da brojite kalorije.

"Ništa ne morate sebi da zabranjujete, osim jednog izuzetka, a to su rafinisani ugljeni hidrati", objašnjava dr Reno.

"Sve ostalo, meso, povrće, riba, orasi, avokado i mlečni proizvodi, sve to možete da jedete. Možete da jedete svu tu divnu hranu i da ne razmišljate o kalorijama".

Za one se plaše da neće moći da započnu dan bez doručka, dr Reno kaže da će se telo prilagoditi.

"Ono što radite tih 18 sati kada ne jedete je da date vremena insulinu da se vrati na nulu", tvrdi hirurg.

Iako u tih "dozvoljenih" šest sati možete da jedete sve što poželite, dr Reno apeluje da budete razumni jer to svakako ne znači da treba da pojedete pet sendviča.

"Jedite sve umereno. Opet kažem, jedina stvar koje treba da se čuvate su rafinisani ugljeni hidrati. To su šećeri i sve što sadrži šećer a što je obrađeno i sve gotove namirnice verovatno sadrže šećer".

Osim toga, on savetuje da iz kuhinje i frižidera izbacite sve namirnice na kojima piše "bez masti" jer, tvrdi, proizvođači umesto toga stavljaju šećer.

"Masti vas ne goje, već šećer. Imam dva obećanja – prvo je da će ovakav režim ishrane ‘upaliti’, a drugo je da je ovo jedina stvar koja će ‘upaliti’".

Nastavak na Mondo...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Mondo. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Mondo. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.