Izvor: JUGpress.com, 28.Sep.2021, 21:48

Za angažovanje 51 medicinskog radnika grad izdvaja preko 11 miliona dinara

VRANJE

U zgradi Gradske uprave u Vranju danas su prvi čovek grada dr Slobodan Milenković, direktor Zdravstvenog centra dr Saša Đorđević i direktorka gradske Apoteke Ivana Kostić, potpisali Sporazum o saradnji. Dokument se odnosi na pružanje zdravstvene i farmaceutske zaštite stanovništva u ruralnim područjima i perifernim naseljima grada Vranja, radi zaštite i sprečavanja širenja virusne infekcije kovid-19.

Milenković je podsetio da je lokalna samouprava >> Pročitaj celu vest na sajtu JUGpress.com << u prethodnom periodu izdvojila 55 miliona dinara iz gradskog budžeta za unapređenje zdravstvene zaštite na teritoriji Grada Vranja.

„Već četvrtu godinu zaredom realizujemo jedan od najznačajnijih projekata kada je u pitanju zaštita zdravlja naših sugrađana. Ove godine, izdvojićemo 11.182.000 dinara iz budžeta za angažovanje 51 zdravstvenog radnika. Uposlićemo šest lekara, od kojih dvoje stomatologa, 10 farmaceutskih tehničara, četiri stručna saradnika i 31 medicinskog i zubnog tehničara. Nema veće satisfakcije za mlade ljude od rada u svojoj struci. Ja im čestitam i želim puno uspeha u daljem radu“, rekao je gradonačelnik.

Direktor ZC Vranje dr Saša Đorđević i direktorka Apoteke Ivana Kostić zahvalili su se gradonačelniku na podršci, napominjući da je Sporazum veliki korak za mlade stručne ljude koji će postati deo zdravstvenog sistema u Vranju.

I ovo Vam može biti interesantno
Pogledaj vesti o: Vranje,   Saša Đorđević

Nastavak na JUGpress.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta JUGpress.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta JUGpress.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.