Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 14.Dec.2019, 19:10

Svaki četvrti potrošač u Srbiji se žali na kvalitet obuće

Svaki četvrti potrošač u Srbiji se žali na kvalitet obuće

Trend, ne baš pozitivan da se kvalitet obuće i dalje najviše reklamira, nastavlja se. U većini slučajeva dodatni problem potrošačima predstavlja dug reklamacioni proces za obuću, koja i nije baš jeftina. 
Zašto se svaki četvrti potrošač u Srbiji žali na kvalitet obuće? Odgovor bi pre pre svega trebalo tražiti u nedovoljnoj kontroli robe pre njenog stavljanja u promet, pa tek onda govoriti o pravima i obavezama potrošača i dobroj poslovnoj praksi prodavaca.
Rok da trgovac odgovori na reklamaciju je osam dana, a za 15 dana je u obavezi da je reši. U roku od šest meseci potrošači imaju pravo na zamenu, popravku ili povrat novca i u tom periodu je teret dokazivanja na trgovcu, a nakon toga na potrošaču....

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.