Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 20.Feb.2022, 02:18
Klačar: Kampanja za izbore će biti takmičarska i kreativna
Kampanja za ove izbore će biti veoma kompetetivna, takmičarska, a biće i tenzična, dok će se polarizacija koja postoji između političkih stranaka nastaviti, smatra izvršni direktor CeSID-a Bojan Klačar.
On je za Tanjug rekao da očekuje izbornu kampanju i sa dosta dobrih ili novih kreativnih rešenja, i da mu se čini da su stranke spremne da ulože tehničke i ljudske resurse, a da ne bi bilo iznenađenje, kako kaže, da ona bude jedna od najintenzivnijih koje smo do sada >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << imali u nekoliko proteklih godina.
Na pitanje kojim bi predizbornim istraživanjima trebalo ljudi da veruju, on je rekao da ako se govori o izbornim prognozama, treba verovati onim istraživanjima koja će se pojaviti sedam ili deset dana uoči glasanja.
"Sada ako govorimo o istraživanjima možemo da govorimo o trendovima i možemo da govorimo o nalazima koji se odnose na ovaj period", naglasio je Klačar.
On je naveo i da, pošto je u poslednje vreme bilo puno različitih informacija o istraživanjima, treba obratiti pažnju da li o njima govore istraživači ili političari.
Poželjno je, kaže, da građani obrate pažnju i na detalje, kao što su , kako je precizirao,koji je uzorak u pitanju, kad je istraživanje rađeno i na koji način.
"Treba zadržati kako kritičku dozu prema svim istraživanjima, ali ne treba biti ni previše skeptičan prema njima, jer ako pogledamo naša ranija iskustva, istraživači u Srbiji su uglavnom radili veoma dobar posao, sa puno manje grešaka nego u nekim razvijenijm zemljama ", rekao je izvršni direktor CeSID-a.
Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...