Kako fukcioniše zakazivanje pregleda preko kol centra u Domu zdravlja Novi Sad?

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 06.Feb.2023, 21:06

Kako fukcioniše zakazivanje pregleda preko kol centra u Domu zdravlja "Novi Sad"?

Dom zdravlja “Novi Sad”, pre tri nedelje uveo je zakazivanje lekarskih pregleda kod izabranog lekara isključivo preko kol centra. Dok je deo Novosađana zadovoljan novim sistemom, drugi se žali na dužinu čekanja na javljanje operatera, a imaju i brojne nedoumice. 

Od upućenog poziva našeg kolege, do javljanja operatera Kol centra Doma zdravlja “Novi Sad”, prošlo je šest sekundi. Građani koje smo anketirali, nisu imali tako pozitivno iskustvo oko zakazivanja pregleda.
>> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << />
”Jako sam ljuta, iskreno da vam kažem. Verujte mi da sam zvala od 4 do 8 uveče par dana, nema šanse da se iko javi, ili mi prekinu vezu, ili non stop zvoni”, rekla je jedna sugrađanka.

”To nije samo sada tako, to je već dugi vremenski period, stalno obećavaju da će da se popravi, a ne popravlja se”, dodala je druga.

Izvesnih nedostataka u funkcionisanju sistema svesni su i u Domu zdravlja “Novi Sad”.

”Da bismo nešto popravili, mi moramo postaviti na zdrave temelje, pa onda u hodu konstatujući šta su ti problemi, eventualno praviti korekcije”, saopštio je prim.dr Veselin Bojat, direktor Doma zdravlja “Novi Sad”.

On kaže da se u protekle tri nedelje, od kako je zaživeo ovaj sistem zakazivanja, pokazalo da se najveći broj poziva ostvaruje u terminima od 7.30 do 10.30, i oko 13.30 časova, ali i da ima delova dana kada ne zazvoni nijedan telefon.

”Svaki operater dnevno primi između 150 i 200 poziva, na dnevnom nivou se broj poziva prema kol centru kreće između 3.000 i 5.000, s tim što imamo ponedeljak, koji je udarni dan, prošli ponedeljak smo imali skoro 10.000 poziva naših sugrađana”, dodao je on.

Vreme čekanja do javljanja operatera zavisi upravo od opterećenosti centrale, nekada je to svega nekoliko sekundi, a najduže 9 minuta.

”Kapacitet telefonske centrale koji Dom zdravlja koristi, je 90 javljanja operatera u istom momentu. Devedesetprvi kada se javi, njega centrala automatski ne prihvati, i on nije ni ušao u sistem poziva, to nije da ga je neko odbio jer je video da zove”, saopštio je dr Bojat.

Prednost ovog načina, napominje dr Bojat, je što se termini kod 97 posto izabranih lekara dobijaju “danas za danas”, i brži je protok pacijenata u odnosu na raniji sistem.

“Specijalisti unutar 6 meseci, mogu da zakažu sebi kontrolu, bez upućivanja pacijenta kod izabranog doktora ili u kol centar, tako da on kada završi pregled kod specijaliste, specijalista odredi termin kontrole, a najčešće se to radi o 6 meseci, pacijent može biti odmah zakazan”, izjavio je direktor Doma zdravlja “Novi Sad”.

Ovaj sistem je, kako napominje direktor Doma zdravlja “Novi Sad”, kompatibilan sa aplikacijom “Moj doktor”, svako ko se zakaže preko aplikacije “Moj doktor “ se automatski pojavljuje na monitoru operatera u kol centru, kao zauzet termin, tako da neće dolaziti do dupliranja termina.

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.