Viber u Srbiji uveo plaćanje računa i slanje novca

Izvor: Mondo, 12.Okt.2017, 14:25   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Viber u Srbiji uveo plaćanje računa i slanje novca

Srbija je jedna od prvih zemalja na svetu u kojoj je uspostavljen sistem digitalnog bankarstva, koji omogućava da plaćate račune, vodite račun, vršite transakcije i budete u kontaktu s bankom, a sve iz aplikacije!

Bankarstvo preko Viber aplikacije je moguće, verovali ili ne i u Srbiji! O mogućnostima digitalnog bankarstva pisali smo sa Viber konferencije održane krajem 2016. godine, i evo, desetak meseci kasnije imamo priliku da upoznamo prvu banku preko >> Pročitaj celu vest na sajtu Mondo << Viber-a i kod nas!

U Srbiji je i zvanično predstavljen Addiko Chat Banking, inovativna i na našem tržištu prva usluga za finansijske transakcije, koje se obavljaju putem Viber aplikacije. Usluga digitalnog bankarstva preko Viber-a omogućava korisnicima ne samo da direktno komuniciraju sa bankom, već i da vrše jednostavna plaćanja. Na ovaj način, platforma koja je korišćena za razgovore i slanje poruka pretvara se u digitalni alat pomoću kojeg korisnici mogu proveriti stanje bankovnog računa, platiti račune ili nadgledati finansijske transakcije.

Viber promenio grupno četovanje, evo svih noviteta

Addiko banka je postala prva banka u Srbiji i jedna od prvih u svetu koja omogućava usluge plaćanja putem Viber usluge.

Inovativna bankarsko-Viber usluga pruža korisnicima mogućnost plaćanja, prenos sredstava između sopstvenih računa, proveru stanja na računu, nadgledanje transakcija, pronalaženje najbliže filijale i bankomata, ali i pristup najnovijim informacijama o ponudama banke.

Viber nas poštedeo pet milijardi blamova!

Vizija Viber-a oduvek je bila da povezujemo ljude, bez obzira ne to ko su oni ili odakle su. Proces razvoja od aplikacije za razmenu poruka do komunikacijske platforme bio je samo sledeći korak u ovoj strategiji. Uspostavili smo mostove između krajnjih korisnika i za njih relevantnih kompanija, a sada smo svedoci njihovih prvih velikih uspeha. Kroz chatbot, svaki korisnik može tražiti relevantne informacije, pa na brz i siguran način upravljati potrebnim uslugama. Vidimo izvrsne mogućnosti za takvu vrstu komunikacije između kompanija i korisnika upravo posmatrajući sa poslovne strane“, rekao je Atanas Raikov, direktor za razvoj poslovanja Centralne i Istočne Evrope (CEE) i zajednice nezavisnih država bivšeg Sovjetskog saveza (CIS) u Rakuten Viber kompaniji.

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.

Nastavak na Mondo...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Mondo. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Mondo. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.