Izvor: N1 televizija, 14.Feb.2018, 21:15

Slogani za bebe nisu ni u premijerkinom stilu, traže se novi

Slogani za bebe nisu ni u premijerkinom stilu, traže se novi

Posle bure koju su u javnosti izazvali slogani koji bi trebalo da promovišu povećanje nataliteta, u resornom ministarstvu za N1 kažu da ipak neće biti korišćeni jer "nisu dovoljno dobri". Aktuelni konkurs je, tvrde, "bio samo prva faza", dok će izbor slogana u sledećoj fazi biti prepušten profesionalcima.

Izvor: N1

"Ljubav i beba - prvo što nam treba!"

"Rađaj, ne odgađaj!"

"Mama, neću sama, tata, hoću brata"

"Dosta reči, >> Pročitaj celu vest na sajtu N1 televizija << nek zakmeči" PO 37 500

"Čuda se ne dešavaju, čuda se rađaju!"

"Nek' se deca rađaju i lepe stvari događaju!"

Koji se od pobedničkih slogana za podsticaj rađanja najviše dopao predsednici Vlade? Tačan odgovor je - nijedan.

"Ne mogu da kažem da su baš u mom stilu, ja bih to verovatno drugačije, ali ne bih da mikromenadžujem ministarstva", rekla je premijerka Ana Brnabić.

Nisu u stilu ni potpredsednica Vlade Zorane Mihajlović - ona je članove komisije koja je birala slogane optužila da su "promašili temu". Jedan od članica komisije za N1 kaže da trud građana koji su učestvovali ne bi nazvala "promašenom temom", ali priznaje da slogani nisu dovoljno dobri.

"Nijedan slogan nije dovoljno zvučan, jasan, a porukom koju smo u uslovima konkursa analizirali, mislili da je važna - nije dovoljno stimulativan, nije dovoljno autentičan, to je bio razlog da i dalje tražimo slogan, nemamo ga za sada", rekla je Slavica Đukić Dejanović, ministarka zadužena za populacionu politiku i demografiju.

Svakako - autori šest pomenutih slogana dobiće novčane nagrade jer su, ipak, pobedili. Iako navodno neće biti korišćeni u kampanji - oni kojima su namenjeni imaju svoje favorite.

Podržati, da - ali "kada si na pogrešnoj stanici, svaki voz je pogrešan", smatra marketinški stručnjak Voja Žanetić.

"Ako bi bilo moguće napraviti reklamnu kampanju namenjenu državi, pa da se okrenu bilbordi prema državnim institucijama, jer tamo je ključ ove cele situacije - ona bi imalo smisla tražiti i slogan", dodaje Žanetić.

Država spremno odgovara - slogani su samo deo šire slike. I očigledno najslabija karika.

N1: Da li uopšte mislite da slogani mogu da podstaknu povećanje nataliteta?

Brnabić: Apsolutno ne!

Nastavak na N1 televizija...






 Povezane vesti

Traže se novi slogani za promovisanje nataliteta

Izvor: N1 televizija, 14.Feb.2018

Posle bure koju su u javnosti izazvali slogani koji bi trebalo da promovišu povećanje nataliteta, u resornom ministarstvu za N1 kažu da ipak neće biti korišćeni jer "nisu dovoljno dobri". Aktuelni konkurs je, tvrde, "bio samo prva faza", dok će izbor slogana u sledećoj fazi biti prepušten profesionalcima...Izvor:...

Nastavak na N1 televizija...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta N1 televizija. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta N1 televizija. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.