Izvor: NoviMagazin.rs, 28.Mar.2020, 14:04   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Pašalić: Zaštitnik građana radi i tokom vanrednog stanja


					Pašalić: Zaštitnik građana radi i tokom vanrednog stanja

Ombudsman Zoran Pašalić je danas izjavio da je njegova kancelarija od proglašenja vanrednog stanja prima dnevno preko 250 poziva i preko 70 pismenih zahteva za zaštitu prava, najčešće građana koji se nalaze u inostranstvu, kojima su povređena radna prava i osoba sa invaliditetom.

On je za Radio-televiziju Srbije rekao da je kancelarija Zaštitnika građana obišla centre za prihvat ljudi koji se u Srbiju vraćaju iz inostranstva i da su svi ti objekti urađeni po pravilnicima >> Pročitaj celu vest na sajtu NoviMagazin.rs << za karantine, među kojima su najvažniji da ima više ulaza i izlaza i da smanjenu mogućnost za širenje bolesti.

Pašalić je pozvao sve građane da se obrate Zaštitniku građana putem telefona koji su navedeni na veb-sajtu i koji su dostupni od 8 ujutru do 22 časa. Rеkао је da se njegovoj službi građani mogu obratiti i usmenim putem, ali da to zbog trenutne zdravstvene krize, vanrednog stanja zbog korona virusa i ograničenje kretanja, ne preporučuje.

Nastavak na NoviMagazin.rs...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

 I drugi pišu o ovome:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta NoviMagazin.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta NoviMagazin.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.