Izvor: Nezavisne Novine, 15.Jul.2019, 00:38

Pametna haljina otkriva koliko su česta uznemiravanja u klubovima

U pokušaju da ukažu na to kolika je rasprostranjenost seksualnog uznemiravanja, švajcarska kompanija za proizvodnju napitaka Schweppes i brazilska advertajzing agencija Ogilvy, udružili su se u na projektu „Dress for Respect“. Zajednički su stvorili pametnu haljinu opremljenu senzorima ...

Nastavak na Nezavisne Novine...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Nezavisne Novine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Nezavisne Novine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.