OBOGATIO SE 90-IH, DRUŽIO SE SA STAROM GARDOM KRIMINALACA Ubijeni biznismen iz Novog Sada bio poznat po bahatoj vožnji skupih automobila, aviona i OKLOPNOG VOZILA

Izvor: Press, 07.Okt.2019, 13:55   (ažurirano 02.Apr.2020.)

OBOGATIO SE 90-IH, DRUŽIO SE SA "STAROM GARDOM" KRIMINALACA Ubijeni biznismen iz Novog Sada bio poznat po bahatoj vožnji skupih automobila, aviona i OKLOPNOG VOZILA

Potraga za ubicom Dragana Amidžića Amidže (55) i dalje je u toku i policija intenzivno radi na rasvetljavanju ovog slučaja koji liči na klasične mafijaške likvidacije jer je počinilac sinoć sačekao novosadskog biznismena ispred jednog kafića u Sremskoj Kamenici i upucao ga na parkingu.
Foto:blic
Kao što je ’’Blic’’ izveštavao, Amidžić je vlasnik novosadskog Hotela ’’Sajam’’, >> Pročitaj celu vest na sajtu Press << nekoliko ugostiteljskih objekata i benzinskih pumpi za koje se inicijalno i vezuje njegovo bogatstvo.

Bogatsvo stekao devedesetih
Foto: youtube
Dragan Amidžić Amidža
Prema informacijama koje kruže u javnosti, on je pozamašan imetak stekao 90-ih godina trgujući naftnim derivatima a tada mu je posao olakšavala činjenica da je bio u dobrim odnosima sa Markom Miloševićem, sinom tadašnjeg predsednika države Slobodana Miloševića.
 



Kako za ’’Blic’’ priča izvor iz policije, motiv ubistva Amidžića u ovoj fazi istrage teško je razjasniti jer je pokojni biznismen još pre par decenija sve svoje poslove preveo u legalne tokove.
Foto: Nenad Mihajlović / RAS Srbija
- Ono što javnost zna jeste da je on poznavao skoro celu ’’staru gardu’’ novosadskih kriminalaca koja je bila aktivna 90-ih godina i da je često viđan sa njima u društvu ali je operativnim radom bilo utvrđeno da ih nisu povezivale kriminalne radnje već ljubav prema skupocenim automobilima i luksuznom životu – priča naš sagovornik.
Divljao skupim kolima po Novom Sadu
Podseća i da je Amidžić bio sklon narušavanju javnog reda i mira zbog čega je često dolazio u sukob sa policijom koja mu je zbog prirode dela mogla pisati samo prekršajne prijave.

- Amidžić je bio vlasnik nekoliko skupocenih automobila koje je često veoma brzo vozio kroz grad ne poštujući ograničenje brzine. Stariji Novosađani sećaju se da je on prvi u grad dovezao ferari i da je sa njim često noću divljao po ulicama. Svoju neobuzdanu ljubav prema brzini krunisao je kupovinom aviona ’’galeb’’ sa kojim je isto pravio problema građanima jer je izvodio akrobatske letove veoma nisko iznad grada i novosadskog kupališta Štrand – priseća se naš izvor.
’’Blic’’ je pisao o njegovim bahatim letovima iznad grada od kojih je jedan posebno razljutio tadašnje gradske vlasti, nakon čega je došao u sukob sa gradonačelnikom Novog Sada Igorom Pavličićem koji je zbog tog incidenta pokušao da izdejstvuje oduzimanje dozvole za letenje Amidžiću u Direktoratu za kontrolu civilnog vazduhoplovstva.
Foto: Nenad Mihajlović / RAS Srbija
Tada je Amidžić Pavličića verbalno napao u jednom kafiću i izvređao ga a čitav slučaj završio se tako što mu je Direktorat za kontrolu civilnog vazduhoplovstva izrekao samo novčanu kaznu i opomenu.
Krivična prijava zbog bahate vožnje

Amidžić je inače i vlasnik skupocenih glisera i motora a u javnosti će ostati upamćen i po sumanutoj vožnji vojnog tegljača – guseničara po trkačkoj stazi Mišeluk koja je van sezone otvorena za saobraćaj i važi za stecište novosadskih bajkera i ljubitelja brzih kola.
Tada mu je policija napisala krivičnu prijavu zbog bahate vožnje vojnog oklopnog vozila bez dozvole i uništavanja državne imovine zato što je tokom vožnje oštetio bankinu i zaštitnu ogradu pomenute saobraćajnice.
Nepoželjan u Hrvatskoj
Kako je "Blic" pisao, u leto 2016. Udruga hrvatskih branitelja iz Sinja i Hrvatsko ratno zrakoplovstvo zabranili su Amidžiću da učestvuje na aeromitingu na sportskom aerodromu "Piket" u Sinju.

Amidžić se "galebom G2" uputio u Sinj na poziv kolega pilota iz tog grada. Umesto da poleti i prikaže akrobacije, doživeo je da njegov avion čuva policija u hangaru, daleko od očiju javnosti. Članovima Udruženja branitelja iz Sinja zasmetalo je to što je "galeb" "tip aviona koji je JNA koristila u ratnim sukobima devedesetih u Hrvatskoj", ali i to što je obeležen petokrakom.
- Žao mi je što nisam leteo, zbog publike i organizatora, ali nisam ljut - izjavio je Amidžić za "Blic".
- Civilni sam pilot, zaljubljenik sam u aeromitinge. Nakon što sam odlučio da ne učestvujem na aeromitingu, pozvali su me članovi Udruženja branitelja na sastanak i razgovor je protekao mirno i bez incidenata. Rekli su mi šta im smeta, te da nemaju ništa protiv mene. Znaju da sam ljubitelj aviona i letenja, te da nije sporno ni to što sam iz Srbije, već je problem, kako su nam rekli, bio u simbolici stradanja koju taj avion predstavlja braniteljima i nekoliko petokraka koje su na njemu.

Nastavak na Press...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Press. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Press. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.