Izvor: Blic, 13.Nov.2019, 21:17   (ažurirano 02.Apr.2020.)

MARKETINŠKI TRIK KOG NISMO NI SVESNI Kako nas prodavci teraju da potrošimo više nego što smo planirali

Prodavci kafe, peciva, garderobe, supermarketi uveliko u Srbiji koriste takozvani mirisni marketing da bi privukli kupce da pazare robu. Ovaj trik je u svetu izuzetno razvijen, a prema istraživanjima jednog stranog sportskog brenda, kupci izloženi mirisnom marketingu spremni su da plate robu 20 odsto više.

Nastavak na Blic...






Povezane vesti

MARKETINŠKI TRIK KOG NISMO SVESNI: Kako nas prodavci teraju da potrošimo više nego što smo planirali?

Izvor: SrbijaDanas.com, 13.Nov.2019

Prodavci kafe, peciva, garderobe, supermarketi uveliko u Srbiji koriste takozvani mirisni marketing da bi privukli kupce da pazare robu...Ovaj trik je u svetu izuzetno razvijen, a prema istraživanjima jednog stranog sportskog brenda, kupci izloženi mirisnom marketingu spremni su da plate robu 20 odsto...

Nastavak na SrbijaDanas.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.