
Izvor: Blic, 13.Nov.2019, 21:17 (ažurirano 02.Apr.2020.)
MARKETINŠKI TRIK KOG NISMO NI SVESNI Kako nas prodavci teraju da potrošimo više nego što smo planirali
Prodavci kafe, peciva, garderobe, supermarketi uveliko u Srbiji koriste takozvani mirisni marketing da bi privukli kupce da pazare robu. Ovaj trik je u svetu izuzetno razvijen, a prema istraživanjima jednog stranog sportskog brenda, kupci izloženi mirisnom marketingu spremni su da plate robu 20 odsto više.
MARKETINŠKI TRIK KOG NISMO SVESNI: Kako nas prodavci teraju da potrošimo više nego što smo planirali?
Izvor: SrbijaDanas.com, 13.Nov.2019
Prodavci kafe, peciva, garderobe, supermarketi uveliko u Srbiji koriste takozvani mirisni marketing da bi privukli kupce da pazare robu...Ovaj trik je u svetu izuzetno razvijen, a prema istraživanjima jednog stranog sportskog brenda, kupci izloženi mirisnom marketingu spremni su da plate robu 20 odsto...