Kako povećati prodaju i zadrzati kupce

Izvor: Press, 25.Maj.2018, 17:06   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kako povećati prodaju i zadrzati kupce

Ključan cilj svakog čoveka u prodaji je da zadrži postojeće kupce.
Foto: Katarina Janic
 
Katarina Janic  mlada i uspesna beogradjanka otkrila nam je tajnu uspesne prodaje. Katarina je inace menadzer u jednoj od poznatih kompanija u nasoj zemlji. 
1. Previsoka cena je prilično značajan faktor zbog kojeg vaši kupci mogu da pobegnu glavom bez obzira. To ne znači da treba nužno >> Pročitaj celu vest na sajtu Press << da je smanjite. Pri kreiranju cene uvek treba da imate na umu troškove proizvoda, ali je mnogo važnije da imate na umu vrednost koju vaš proizvod ima za kupce. Po čemu je on poseban, nezamenjiv, bolji od drugih i po čemu se izdavaja od konkurencije?
2. Neplanirani troškovi dostave. Da li ste znali da čak 55% kupaca odustaje od kupovine kada vide koliki su troškovi dostave proizvoda? Ovo je veliki procenat i jasan signal da vaš menadžment treba da preispita neke odluke. Onda kada uspete da ubedite kupce da plate vaš proizvod ili uslugu, iznenadni troškovi dostave mogu da deluju kao hladan tuš, vaš trud da ih ubedite na kupovinu propada, a vaši kupci pobeći će glavom bez obzira.
3. Zanemarujete stare mušterije. Da li znate da je veća verovatnoća da ubedite starog kupca da ponovo kupi vaš proizvod, nego da privučete sasvim novog kupca? Ako već imate klijente koji su kupovali od vas, potpuno bi pogrešno bilo zauvek ih se odreći i fokusirati se samo na privlačenje novih kupaca. Ukoliko ste svesni psiholoskih okidaca, pretvorićete stare kupce u lojalne kupce.
4. Ako razmišljate da su problemi Vaših kupaca i Vaši problemi, za Vaše kupce postajete više od prodavca – postajete njihovi prijatelji. Danas je to jedini put koji obezbeđuje toliko željenu lojalnost kupaca, opstanak i prosperitet firme.  Kada uspostavite takav odnos u kome se družite sa kupcem, razgovarate o stvarima koje nisu striktno vezane za posao, pitanje same prodaje postaje veoma lako i jednostavno.

Nastavak na Press...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Press. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Press. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.