Izvor: Beta, 26.Okt.2018, 17:31 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Istraživanje CEPROM-a: Mediji u Srbiji o deci izveštavaju nezainteresovano i negativno
Mediji u Srbiji veoma retko izveštavaju o deci, a kada to čine najčešće su to prilozi sa negativnom konotacijom, izraženim senzacionalizmom, o čemu svedoči i podatak da se u svakom desetom tekstu u dnevnim novinama krše etički principi i Kodeks novinara Srbije prilikom izveštavanja o deci, rezultati su istraživanja "Medijska slika dece u Srbiji 2018", koje je sproveo Centar za profesionalizaciju medija i medijsku pismenost (CEPROM).U saopštenju CEPROM-a navodi se da je istaživanje sprovedeno u periodu od 20. jula do 1. oktobra 2018. godine i obuhvatilo je televizije sa nacionalnom frekvencijom (RTS 1, TV Pink, TV Prva, TV O2 i TV Happy), kao i sedam dnevnih novina (Politika, Danas, Veccernje novosti, Blic, Kurir, Informer i Srpski telegraf), a rezultati su predstavljeni danas na sajmu medija "Media market".Na televiziji u proseku se emituje manje od jednog priloga o deci dnevno u celokupnom programu i manje od jednog teksta dnevno u analiziranim dnevnim listovima.Kada je reč o konotaciji medijskih objava, čak 57,95 odsto tekstova u dnevnoj štampi ima negativnu konotaciju (27,02 odsto pozitivnu i 15,03 odsto neutralnu), dok televizije pokazuju veći senzibilitet prilikom izveštavanja o deci jer su sa 44,19 odsto najbrojniji prilozi sa pozitivnom konotacijom (30,65 odsto ima negativnu i 25,16 ...
Istraživanje CEPROM-a: Mediji u Srbiji o deci izveštavaju nezainteresovano i negativno
Izvor: NoviMagazin.rs, 26.Okt.2018
Mediji u Srbiji veoma retko izveštavaju o deci, a kada to čine najčešće su to prilozi sa negativnom konotacijom, izraženim senzacionalizmom, o čemu svedoči i podatak da se u svakom desetom tekstu u dnevnim novinama krše etički principi i Kodeks novinara Srbije prilikom izveštavanja o deci,...