Grand Sempler i dva zlata za UM Beograd na SEMPL festivalu

Izvor: Beta, 29.Nov.2019, 13:14   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Grand Sempler i dva zlata za UM Beograd na SEMPL festivalu

Kampanja "Ne odričem se" medijske agencije UM Beograd osvojila je Grand Sempler za najbolju medijsku kampanju godine na 21. ceremoniji dodele nagrada "Sempler", sa najvećim brojem poena u konkurenciji 80 prijavljenih radova, saopšteno je danas.Pored te, najznačajnije nagrade, stručni žiri nagradio je Zlatnim Semplerom kampanje "Ne odričem se" (NVO Da se zna), u kategoriji Inovativna upotreba kanala komunikacije, i "Beba bira gde" (ROSA), u kategoriji Najbolja PR ili strategija promocije. Obe kampanje realizovane su u saradnji sa agencijom McCann Beograd."Festival Sempl jedini je isključivo medijski festival u regionu, pa su u tom smislu i nagrade dobijene na ovom festivalu definitivno najprestižnije za medijske agencije. Ovo je već drugi put da UM Beograd osvaja najviše priznanje na ovom festivalu. Naše kampanje su uvek upečatljive", rekla je regionalna direktorka UM agencija Jugoistočne Evrope Branislava Cagronov.Ona je istakla da je kampanja "Ne odričem se" putem samo jednog komunikacionog kanala, štampanih medija, dobila veliki odjek, koji je imao jak uticaj na sve ostale medije zahvaljujući, pre svega, jakoj emotivnoj poruci, a kampanja "Beba bira gde" je uspela da napravi veliki odjek u samo jednom danu koristeći strateški odabran kanal komunikacije i relevantan sadržaj."Naš uspeh leži u zajedničkom radu svih naših agencija u sistemu, kao ...

Nastavak na Beta...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Beta. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Beta. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.