AFERA GRADSKI PREVOZ: Policija istražuje bus-plus, Đilas ćuti!

Izvor: Kurir, 14.Nov.2012, 22:05   (ažurirano 02.Apr.2020.)

AFERA GRADSKI PREVOZ: Policija istražuje bus-plus, Đilas ćuti!

Tužilaštvo naložilo inspektorima za privredni kriminal da provere na koji način je preduzeće „Apeks“ dobilo posao uvođenja sistema „bus-plus“ u vozila GSP

BEOGRAD - Naložili provere!

Inspektorima za suzbijanje privrednog kriminaliteta beogradske policije naloženo je da provere poslovanje beogradskog preduzeća „Apeks“, koje je bilo zaduženo za uvođenje sistema „bus-plus“ u GSP, saznaje Kurir. Njima je pre desetak dana tužilaštvo >> Pročitaj celu vest na sajtu Kurir << prosledilo krivičnu prijavu, koja je podneta zbog sumnje da je sistem „bus-plus“ uveden preko nameštenog tendera, čime je naneta šteta građanima Beograda.

- U prijavi koja je doneta u tužilaštvo traži se da se proveri ugovor s firmom „Apeks“ povodom tendera za „bus-plus“, kao i vlasnička struktura konzorcijuma firmi koje su zadužene za sprovođenje naplate karata u GSP - navodi naš sagovornik iz istrage.

Policija će već kroz nekoliko dana početi da proverava informacije iz krivične prijave.- Uzećemo dokumentaciju koja pokazuje na koji način je „bus-plus“ uveden u GSP, kao i ugovore koji su potpisani sa „Apeksom“. Tek pošto je pregledamo detaljno znaćemo koga ćemo pozvati na informativni razgovor - kaže on.

„Bus-plus“ je uveden preko gradske uprave. Od samog osnivanja tog sistema u javnosti su se pojavile informacije da je tender sproveden nezakonito. Glas protiv „bus-plusa“ podigli su prvo sindikati GSP, koji su tražili da policija proveri ko su pravi vlasnici firmi zaduženih za taj sistem.

- Takođe je zatraženo i da se utvrdi materijalna šteta koja je naneta građanima, radnicima i GSP formiranjem sistema „bus-plus“ - kaže naš izvor.

Gradonačelnik Đilas ćuti

Kurir je pokušao da dobije odgovore i od gradonačelnika Beograda Dragana Đilasa, ali on nije odgovarao na naše pozive.

Ko je vlasnik

Sistem „bus-plus“ napravila je turska firma „Kenkart global elektronik limitid sirketi“ iz Istanbula.

Iza projekta „bus-plus“ stoji konzorcijum „Apeks solušn tehnolodži“, „Lanus“ i „Kentkart“. Vlasnici „Apeksa“ su „Kentkart“, sa 10 odsto udela, i „Lanus“ sa 90 odsto. Zanimljivo je da je većinski vlasnik „Lanusa“ takođe firma „Lanus“, a 34 odsto ima „WP Tim sistem“, čiji je vlasnik preduzeće „Proceskom“, koje drže Vojislav Krstić, Miroslav Petrović i Aleksandar Đorđević.

Drastičan skok prihoda

godinaprihodbroj zaposlenih2009.002010.2.904.00012011. 107.883.00019

Nastavak na Kurir...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Ruši se bus-plus sistem naplate karata?

Izvor: NaDlanu.com, 15.Nov.2012, 12:24

Inspektorima za suzbijanje privrednog kriminaliteta beogradske policije naloženo je da provere poslovanje beogradskog preduzeća „Apeks“, koje je bilo zaduženo za uvođenje sistema „bus-plus“ u GSP, saznaje Kurir. ..Njima je pre desetak dana tužilaštvo prosledilo krivičnu prijavu, koja...

Nastavak na NaDlanu.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Kurir. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Kurir. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.