Izvor: MozzartSport.com, 17.Apr.2021, 14:19

Asanov osvrt na večiti derbi: Analiza je pokazala da nismo nadigrani, ali jedan gol preokrene sliku

Japanac zadovoljan posle pobede nad Mačvom (2:1) optimistično gleda ka polufinalu Kupa Srbije

Utakmica protiv Mačve bez prevelikog rezultatskog značaja, neposredno pred jedan od duela za spas sezone u okviru polufinala Kupa Srbije sa Vojvodinom zakazan za sredu u Novom Sadu, predstavljala je klizav teren za četu Aleksandra Stanojevića koja je izašla sa željom da pobedom dodatno popravi raspoloženje i samopouzdanje pred duel sa prošlogodišnjim dužnikom iz najmasovnijeg >> Pročitaj celu vest na sajtu MozzartSport.com << domaćeg takmičenja.

Činjenica da zaostatak od 12 bodova za večitim rivalom pred 32. kolo predstavlja prektično nenadoknadiv minus nije lišila Partizan imperativa pobede u svakom zvaničnom susretu, međutim motivisani Šapčani snažnim otporom prilično su otežal posao gostima iz Humske. Gol Kneževića predstavljao je scenario daleko od očekivanog za crno-bele, ali je Takuma Asano neposredno pred odlazak na odmor 18. ovosezonskim pogotkom trasirao put ka preokretu (2:1).

Novi pogodak potvrdio je fenomenalnu formu Japanca i ujedno je predstavljao uvertiru u gol Lazara Markovića za 26. trijumf u Superligi, a Asano je dan posle trijumfa nad Mačvom blistao od zadovoljstva.

"Ekipa Mačve je dobro ušla u meč i šokirala nas ranim golom. Ono što je dobro kod nas je da znamo da ne treba da paničimo, već da rezonski napadamo gol protivnika i tražimo šansu. Znali smo da je važno da postignemo gol u prvom poluvremenu da bismo mogli hladne glave da odemo na odmor. Mnogo šansi je njihov golman zaustavio sjajnim odbranama. Zaista sam srećan, jer svaki put vidim radost mojih saigrača i šefa Stanojevića kada pobedimo", rekao je Asano za klupski sajt.

Pobeda u Šapcu nadovezala se na slavlje crno-belih protiv Radničkog (2:0) čime je Partizan potvrdio da se vratio na trijumfalni kolosek koji je prekinut u večitom derbiju (0:1).

"Ne bih da se vraćam na to, jer sada ništa ne može da se promeni. Važno je da nas niko nije nadigrao, što je pokazala analiza utakmice, a nažalost u fudbalu jedan gol preokrene sve i pokaže drugačiju sliku. Mislim da je javnosti ipak jasno kakav je ovo tim".

Povratak u pobedničku formu posebno je važan kada se uzme u obzir da Partizan već u sredu protiv Vojvodine očekuje jedina prilika da spasi sezonu.

"Vrlo dobro znam ekipu Vojvodine, tako da tek tu nema opuštanja. U stvari, kad pogledam, u Partizanu nikada nema opuštanja. Pobediš 19 utakmica - svi ti kliču, izgubiš jednu - bude haos. Ja zaista imam pozitivne utiske od ljudi koje srećem, ali malo gde u svetu je to baš tako turbulentno. Tek sada shvatam vaš temperament".

Asano je za kratko vreme u Beogradu postao ljubimac crno-bele publike.

"Lepo mi je u Partizanu, ali ja gotovo i da ne izlazim. Imam svoj plan treninga i dana i kod mene je sve podređeno fudbalu. Veoma su mi se dopale majice sa mojim likom, ali ne samo meni, već imam dosta zahteva iz Japana, pa sam sve uputio na naš butik", kazao je hitri ofanzivac.

Tagovi:

Nastavak na MozzartSport.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta MozzartSport.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta MozzartSport.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.