Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 02.Mar.2021, 15:51

Nemačka: Tužba protiv suadijskog princa bin Salmana

Nemačka: Tužba protiv suadijskog princa bin Salmana

Organizacija Reporteri bez granica (RBG) je podnela tužbu nemačkom javnom tužilaštvu protiv sudijskog prestolonaslednika Muhameda bin Salmana i još nekoliko visokih zvaničnika Saudijske Arabije za ubistvo novinara Džamala Kašogija, saopšteno je danas iz suda.
U tužbi napisanoj na oko 500 stranica koja je podneta federalnom sudu u Karlsrueu, ukazuje se na neosnovano pritvaranje više od 30 novinara i ubistvo kolumniste Vašington Pousta Džamala Kašogija u saudijskom konzulatu u Istanbulu 2018. godine.
Princ Muhamed bin Salman negirao je bilo kakvu povezanost sa ubistvom Kašogija, saudijski zvaničnici čija imena su navedena u tužbi RBG nisu dostupni javnosti, a kancelarija za medije vlade Saudijske...
Pogledaj vesti o: Vašington

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






 I drugi pišu o ovome:
 Povezane vesti
PROTIV SAUDIJSKOG PRINCA BIN SALMANA TUŽBA U NEMAČKOJ: RBG podnele tužbu za ubistvo Kašogija i pritvaranje više od 30 novinara!

PROTIV SAUDIJSKOG PRINCA BIN SALMANA TUŽBA U NEMAČKOJ: RBG podnele tužbu za ubistvo Kašogija i pritvaranje više od 30 novinara!

Izvor: Kurir, 02.Mar.2021

Organizacija Reporteri bez granica (RBG) je podnela tužbu nemačkom javnom tužilaštvu protiv sudijskog prestolonaslednika Muhameda bin Salmana i još nekoliko visokih zvaničnika Saudijske Arabije za ubistvo novinara Džamala Kašogija, saopšteno je danas iz suda.

Nastavak na Kurir...

Princ osumnjičen za zločin protiv čovečnosti

Princ osumnjičen za zločin protiv čovečnosti

Izvor: Danas, 02.Mar.2021

Saudijski princ Mohamed bin Salman i još četvorica visokih saudijskih zvaničnika optuženi su za krivično delo zločin protiv čovečnosti, stoji u krivičnoj prijavi koju su protiv njih podneli Reporteri bez granica, prenosi Gardijan.

Nastavak na Danas...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.