Izvor: Blic, 09.Avg.2022, 12:07

Šta je najvažnije kod employer brendinga? Kompanija Imlek skoro 70 godina dokazuje da su to upravo zadovoljni zaposleni, njeni najglasniji i najbolji predstavnici

Glavni fokus kompanije Imlek oduvek je bio na stalnom razvoju zaposlenih, a njena dugoročna ambicija jeste da kreira pozitivnu i motivišuću atmosferu koja podstiče rast i razvoj svakog zaposlenog. Sa 1000 ljudi koje zapošljava u Srbiji, veliku pažnju posvećuje kreiranju uslova za rad po najvišim standardima, kao i kontinuiranom rastu i razvoju svakog zaposlenog. Samo u prvoj polovini 2022. godine kompanija je realizovala veliki broj strateških obuka za lidere na nivou sistema. Eksterna obuka za rukovodioce na temu „Liderstvo“ okupila je predstavnike različitih sektora i službi, dok su u prodaji realizovane interne obuke komercijalistima, koje se kvartalno menjaju po temama koje su u datom momentu prioritetne. Unapređenjem postojećih profesionalnih kompetencija, ali i kreiranjem novih, Imlek pomaže svojim zaposlenima da budu ne samo u toku sa modernim načinom poslovanja, već i na čelu pozitivnih promena. Tako su u okviru radionica, zaposleni do sada imali priliku da usavrše komunikaciju komercijalnih procedura, veštine pregovaranja, upravljanje stresom, kao i da zajedno sa komercijalistima na licu mesta daju sugestije za poboljšanje rada na terenu.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.