Izvor: Vesti-online.com, 14.Avg.2018, 05:31 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Niko više ne čita turističke vodiče, evo šta je sada u modi!
Strani posetioci se u velikoj meri odlučuju da umesto vodiča, koriste jednu od najpopularnijih aplikacija na svetu - Instagram.
Turizam u Japanu cveta, uz pomoć novog fenomena koji oblikuje turističku potražnju destinacija u ovoj zemlji.
Instagram kao platforma za deljenje fotografija, u vlasništvu Facebook-a, korisnici pretražuju kada treba da odaberu kafe, restoran, hotel, ali i turističke atrakcije koje izgledaju dovoljno dobro na fotografijama.
>> Pročitaj celu vest na sajtu Vesti-online.com <<
Aplikacija je posebno popularna kod ljudi koji biraju nekomercijalne destinacije. Nagato, gradić u južnom delu ostrva Honšu, prošle godine je zabeležio više od milion stranih poseta, i protekle tri godine ima konstantan rast broja turista. Nakon što je CNN uvrstio ovaj grad među "31 najlepšu destinaciju Japana", fotografije lokalnog hrama su preplavile Instagram.
Keiichi (@kei.deburin)