Izvor: Beta, 26.Jun.2020, 15:24
Transparentnost Srbija: Apsolutna dominacija Vučića u izbornoj kampanji
Lista Srpske napredne stranke "Za našu decu - Aleksandar Vučić" potrošila je nešto više od 2,4 miliona evra za oglašavanje na televizijama, što je 59 odsto od ukupnih troškova svih izbornih lista za ovakav vid političkog marketinga, pokazalo je danas predstavljeno istraživanje finansiranja izborne kampanje koje je sprovela Transparentnost Srbija (TS).Programski direktor TS Nemanja Nenadić istakao je na video konferenciji za novinare da je reč o procenama TS za troškove televizijskog oglašavanja i ukazao da je tokom ove kampanje ukupno potrošeno nešto više od četiri miliona evra, kao i da više od polovine vrednosti TV oglasa čine oni koji su emitovani na dve televizije - Pink i RTS."Troškovi TV oglašavanja su mnogo manji u odnosu na izbore koji su održani 2014. i 2016. godine. Iako je intenzitet TV kampanje bio sličan, plaćeni oglasi su sada emitovani svega tri nedelje. SNS je ove godine, prema tim procenama, potrošila 2,4 miliona evra, dok je 2016. potrošila 4,2 miliona evra, a 2014. godine četiri miliona evra", naveo je Nenadić.Ta stranka će, na osnovu ostvarenog izbornog uspeha, dobiti iz republičkog budžeta oko 3,8 miliona evra, SPS - JS oko 650.000, dok lista SPAS može da računa na 240.000 evra.Nenadić je rekao da je TS ...
Stranke na TV oglašavanje potrošile više 4 miliona evra
Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 26.Jun.2020
Tokom izborne kampanje političke stranke koje su učestvovale na izborima su za televizijsko oglašavanje potrošile ukupno više od četiri miliona evra, rezultat je istraživanja koje je sprovela Transparentnost Srbija (TS)...Programski direktor TS Nemanja Nenadić naveo je da više od polovine vrednosti...