Izvor: B92, 16.Okt.2018, 23:26

SzS: REM je jedan od odbora SNS; Zekićeva: Čist fašizam

SzS: REM je jedan od odbora SNS; Zekićeva: Čist fašizam

Lideri Saveza za Srbiju ocenili su da je Regulatorno telo za elektronske medije (REM) postalo "jedan od odbora Srpske napredne stranke".

Naveli su i da su ljudi koji ga čine "odgovorni za medijski mrak u Srbiji".

Predsedavajući Predsedništva tog opozicionog bloka tokom oktobra Janko Veselinović kazao je novinarima ispred sedišta REM-a u Beogradu da to telo ne radi svoj posao i da su se stekli uslovi da Savez za Srbiju zatraži hitnu promenu takvog stanja i >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << punu primenu Zakona o elektronskim medijima.

"REM je tokom izbora 2016, 2017. i ove godine odbio da nadzire rad elektronskih medija i time je postao filijala Srpske napredne stranke. REM nije oduzeo frekvenciju televiziji Pink iako je bilo desetine, pa i stotine razloga za to, da opomene RTS i RTV zbog neobjektivnog informisanja i gotovo potpunog zapostavljanja opozicije", kazao je Veselinović.

On je dodao da REM nije reagovao ni kada je televizija Pink nedavno direktno prenosila sednicu Glavnog odbora SNS-a iako je to kako je rekao, zakonom zabranjeno van kampanje.

"REM je propustio da kazni televiziju Pink i zbog vređanja Milice Rakić koja je poginula u bombardovanju 1999. godine, zbog crtanja mete na čelu Olivera Ivanovića", kazao je Veselinović i dodao da građani znaju da je taj medij "produžena ruka Aleksandra Vučića".

Dok su se lideri Saveza za Srbiju obraćali novinarima, ispred sedišta REM-a se pojavila članica tog tela Olivera Zekić koja je predstavnike opozicije optužila da vrše pritisak na nezavisnost tog regulatornog tela.

"Ovo je čist fašizam, pokušaj domaće verzije Informbiroa. Oni neće da pročitaju Zakon o elektronskim medijima u kome jasno piše čime se bavi REM. Ako nešto hoće, neka upute pismeni zahtev, ovo nije ni mesto ni način da se obračunavaju sa institucijama", kazala je Olivera Zekić.

Ona je dodala da niko iz vlasti ne pritiska REM, jer, kako je rekla, "ovo nije 2012. godina".

Bivši gradonačelnik Beograda i jedan od osnivača Saveza za Srbiju Dragan Đilas izjavio je danas da je podneo tužbu protiv televizije Pink zbog kleveta i uvreda izrečenih na toj televiziji na njegov račun.

On je ispred sedišta Regulatornog tela za elektronske medije (REM) u Beogradu pozvao TV Pink da u svom informativnom programu objavi pravosnažnu presudu iz aprila 2017. godine po tužbi koju je podneo protiv tog medija zbog kleveta i uvreda.

Đilas je juče podneo krivičnu prijavu Višem javnom tužilaštvu u Beogradu i protiv urednika dnevnog lista Informer Dragana J. Vučićevića i Aleksandra Ignjatovića zbog kako je naveo, govora mržnje.

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

 I drugi pišu o ovome:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.