Izvor: N1 televizija, 09.Maj.2021, 13:38

Kurir povukao naslovnu o Šapićevim funkcijama, za N1 navode: Nismo imali potvrdu

Dnevni list Kurir povukao je naslovnu stranu svog izdanja za subotu, 8. maj, na kojoj su prvobitno objavljeni detalji navodnog dogovora predsednika Srpskog patriotskog saveza (SPAS) Aleksandra Šapića i predsednika Srpske napredne stranke (SNS) Aleksandra Vučića. U odgovoru na pitanje N1 zašto su promenili naslovnu, saopštavaju - nisu hteli da rizikuju da puste netačnu informaciju u javnost.

Nastavak na N1 televizija...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

 Povezane vesti

Svi predsednikovi ljudi: Kako je Šapić od „lopova“ za SNS postao član tima

Izvor: N1 televizija, 09.Maj.2021

Za predsednika Srpskog patriotskog saveza Aleksandra Šapića političari iz vladajuće Srpske napredne stranke pred prošle beogradske izbore govorili su da je "lopov" i da politiku koristi za bogaćenje. U ovoj predizbornoj godini Šapić više nije lopov, a predsednik Aleksandar Vučić najavljuje...

Nastavak na N1 televizija...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta N1 televizija. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta N1 televizija. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.