Izvor: B92, 08.Feb.2022, 11:01
Kamp Nou prvi put menja ime – za 280 miliona evra
Barselona je sklopila sponzorski ugovor prema kojem će dobiti 280 miliona evra u sledeće tri godine.
Ove sezone će katalonski gigant dobiti 43,5 miliona evra po sezoni od nekoliko sponzora, a novi sponzor joj donosi dodatnih 93 miliona godišnje.
U pitanju je švedski audio striming servis "Spotify" čije će ime biti na dresovima muške i ženske ekipe Barselone.
Osim toga, Spotify bi ovim ugovorom trebalo da dobije i pravo na promenu imena stadiona "Kamp >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << Nou".
Barselona nikad nije menjala ime svog stadiona, a sve do 2006. nije imala ni sponzora na dresovima.
Prvi natpis na Barsinom dresu imao je UNICEF, a posle toga su sponzori bili Katar Ervejz i Rakuten (Vajber).
Direktori Spotifaja su viđeni na utakmici Barselone i Atletiko Madrida (4:2) proteklog vikenda, pa se ozvaničenje ugovora očekuje tokom nedelje.
Ova vest stiže u jeku optužbi javnosti protiv Spotofaja zbog širenja rasne mržnje, ali i stavova protiv vakcinisanja.
Zbog toga su svoju muziku sa ovog servisa uklonio legendarni Nil Jang i Džoni Mičel.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.
Kamp Nou postaje Spotifaj?
Izvor: Danas, 08.Feb.2022
Švedski audio striming servis Spotifaj postaće najveći sponzor Fudbalskog kluba Barselona sa 280 miliona dolara u sledeće tri godine. Spotifaj bi ovim ugovorom trebalo da dobije i pravo na promenu imena stadiona "Kamp Nou".