Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 20.Sep.2019, 08:59   (ažurirano 02.Apr.2020.)

"Rat" Đilasa i Trifunovića za lidera opozicije

Rat Đilasa i Trifunovića za lidera opozicije

Iza sve učestalijih međusobnih prozivki lidera Saveza za Srbiju (SzS) Dragana Đilasa i predsednika Pokreta slobodnih građana (PSG) Sergeja Trifunovića, stoji rat za lidera opozicije, piše danas Srpski telegraf.

Prema rečima sagovornika unutar Đilasovog Saveza za Srbiju, on je zatražio da se po medijima i na društvenim mrežama što više napada Trifunović, s ciljem da prvi čovek PSG-a bude predstavljen kao izdajnik opozicije i Vučićev saradnik, jer se nije priključio >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << ideji o bojkotu izbora, pa je tako "rafalna paljba po glumcu usledila iz medija odanih Đilasu".

S druge strane, poznavaoci prilika u PSG-u sigurni su da je pismo Sergeja Trifunovića predsedniku Spoljnopolitičkog odbora Evropskog parlamenta Dejvidu Makalisteru sa zahtevom da EU posreduje u dijalogu vlasti i opozicije (što je nemački političar na kraju prihvatio) u stvari njegov pokušaj da se pred Evropom predstavi kao pravi lider srpske opozicije.

"Upravo zbog toga je Trifunović pre nekoliko dana poručio da PSG neće donositi odluku o bojkotu dok ne dobije povratnu informaciju od Makalistera, što se dan kasnije i dogodilo. Mislim da je time stekao ozbiljnu početnu prednost u odnosu na Đilasa", kaže jedan od sagovornika lista iz PSG-a.

Đilas je, međutim, takođe spreman da protiv Trifunovića iskoristi sva sredstva.

Njegova je jasna namera da ideju bojkota nametne svima, a preko toga i da kruniše sebe za vođu opozicije.

"Demokrate drži u nekoj vrsti finansijske zavisnosti, čime ih ucenjuje. U borbi protiv Trifunovića, glavna podrška mu je Vuk Jeremić, čija desna ruka, advokat Vladimir Gajić, non-stop provocira Sergeja", objašnjava izvor iz SzS-a.

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

 I drugi pišu o ovome:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.