Završeno svetsko takmičenje u rešavanju poslovne studije slučaja - Belgrade Business ...

Izvor: PRObjave.com, 15.Apr.2019, 17:52   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Završeno svetsko takmičenje u rešavanju poslovne studije slučaja - Belgrade Business ...

U subotu, 13. aprila 2019. godine zvanično je završeno sedmo po redu svetsko studentsko takmičenje u rešavanju poslovne studija slučaja - Belgrade Business International Case Competition (BBICC) 2019.
Ukupno 20 studentskih timova sa univerziteta iz čak 13 različitih zemalja, među kojima su Amerika, Australija, Kanada, Rusija, Švajcarska, Kina i Tajland, odmerilo je snage u rešavanju tri poslovne studije slučaja na ovogodišnjem Belgrade Bussines International Case Competition. Takmičenje je održano od 7. do 13. aprila u Beogradu u organizaciji Fakulteta organizacionih nauka i studentske menadžment organizacije Case Study Club.
Studenti su imali priliku da reše tri studije slučaja koje su zadale tri različite kompanije. Prvu malu studiju slučaja dala je kompanija TeleGroup. Kompanija TeleGroup je učesnicima dala zadatak da istraže različite upotrebe inovativnog sistema za praćenje ljudi i poslovnih sredstava. Takmičari su dobili zadatak da definišu strateški i egzekucioni plan ovog biznis modela, kao i da daju predlog pilot tržišta i plan skaliranja do 2021.
The Coca-Cola Company je dala drugu malu studiju slučaja u kojoj je zadatak odrediti brend strategiju za njihov novi brend Adez, koji je nedavno lansiran na centralno i istočnoevropsko tržište. Adez je piće na biljnoj bazi, što predstavlja relativno novu kategoriju proizvoda u ovom delu Evrope. To je bio poseban izazov za takmičare - sastavljanje inovativne strategije za jedan inovativni brend. Studenti su imali 5 sati da osmisle najbolja rešenja za ove studije slučaja. Poslednju, veliku studiju slučaja zadala je kompanija Saga. Kompanija Saga New Frontier Group zadala je takmičarima zadatak da definišu strategiju za ulazak jednog od njihovih softverskih rešenja, a to je četbot Weaver, na odabrano inostrano tržište. Takmičari su, pored toga, imali zadatak i da definišu industriju u kojoj bi se ovo rešenje moglo primeniti, uključujući i ciljnu grupu, način prodaje i promocije rešenja, model prihoda kao i ostale komponente uspešno formirane strategije za ovo rešenje.
Titulu pobednika na ovogodišnjem takmičenju odneo je kanadski univerzitet Wilfrid Laurier University, University of Porto iz Portugala osvojio je drugo mesto, a treće mesto još jedan kanadski univerzitet Concordia University. Ophir Rotem, studentkinja Univerziteta u Floridi, dobila je priznanje najboljeg prezentera na celom takmičenju.
Više informacija o samom događaju možete videti na stranici www.bbicc.org.
Belgrade Business International Case Competition
Jove Ilića 154
11000 Beograd
Tel: +381 11 3950936
Email: office@bbicc.org
Web: www.bbicc.org
Kontakt:
Milica Đoković
Funkcija: Marketing/PR
Tel: +381 64 3345172
Email: milica.djokovic@bbicc.org

Nastavak na PRObjave.com...






Povezane vesti

Kanadski univerzitet pobedio na svetskom takmičenju u rešavanju poslovne studije slučaja na FON-u

Izvor: Beta, 16.Apr.2019, 14:29

Na sedmom svetskom takmičenju u rešavanju poslovne studije slučaja "Belgrade Business International Case Competition 2019" (BBICC), održanom na Fakultetu organizacionih nauka u Beogradu, pobedio je tim kanadskog univerziteta Wilfrid Laurier University, saopštili su danas organizatori.Drugo mesto...

Nastavak na Beta...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta PRObjave.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta PRObjave.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.