Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju Društvo, ko vozi kući za 7 godina

Izvor: PRObjave.com, 23.Avg.2019, 17:37   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju "Društvo, ko vozi kući" za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?". To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija prevezla skoro ceo Novi Sad, ili ceo Novi Beograd ili čak nekoliko gradova veličine Zaječara!
Ova nagrađivana kampanja pokrenuta je sa ciljem da se podigne svest festivalske publike o odgovornoj konzumaciji i odgovornom i bezbednom ponašanju u saobraćaju. Tome su svoju partnersku podršku pružili Agencija za bezbednost saobraćaja, letnji festivali poput Belgrade Beer Fest-a, Exit Fondacije, Heineken Lovefest-a, Dance Park festivala, kao i nekolicina transportnih preduzeća, od Gradskog saobraćajnog preduzeća Beograd do taksi udruženja.
Osim organizovanog besplatnog i bezbednog gradskog i međugradskog prevoza, te vožnji taksijem, kompanija HEINEKEN Srbija organizovala je i Safe zone u okviru festivala, na kojima su posetioci mogli dodatno da se zabave, edukuju i osvoje zanimljive nagrade.
Golin
Takovska 45
11000 Beograd
Tel: +381 11 3391010
Web: www.golin.com/rs
Kontakt:
Milica Šćekić
Funkcija: Account Manager
Email: smilica@golin.com
Pogledaj vesti o: Zaječar

Nastavak na PRObjave.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta PRObjave.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta PRObjave.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.