Renault kupio ulaznicu za fudbalsku elitu i postao zvanični sponzor Paris Saint-Germaina

Izvor: AutoBlog, 14.Jul.2018, 01:10   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Renault kupio ulaznicu za fudbalsku elitu i postao zvanični sponzor Paris Saint-Germaina

Saradnja ova dva značajna francuska brenda je dogovorena za sledeće tri sezone. Zajedno u još veće uspehe, fudbalski klub Paris Saint-Germain i Renault će razvijati velike globalne kampanje, kombinujući strast svih onih kojima je klub iz glavnog grada Francuske omiljen. To je logičan potez, ako znamo da su oni jedni od vodećih i najpoznatijih francuskih brendova u svetu. Partnerstvo između dve robne marke imaće u prvom planu fokus na digitalnim platformama – polje na kojem će obe strane predstavljati snažan duh, pogotovo ako znamo da klub u kojem igraju Neymar Jr., Edinson Cavani i budući fudbalski...

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.