Izvor: Advertiser-Serbia.com, 22.Jun.2021, 08:35
Cannes Lions 2021: Proglašeni dobitnici nagrada u kategorijama Outdoor, Design, Print & Publishing, Health & Wellness i Pharma
Dobitnici nagrada u kategorijama Outdoor, Design, Print&Publishing, Health & Wellness i Pharma, proglašeni su tokom prvog dana Međunarodnog Festivala kreativnosti.
Publicis Italy i Heineken za projekat „Shutter Ads“; Burger King i Ingo Stockholm za bilborde za projekat „Moldy“; Renault i Publicis Conseil Paris za projekat „Village Electrique“ – Cannes Lions Outdoor >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Grand Prix
H&M i Akqa Stockholm za projekat „H&M Looop“; Notpla i Superunion London za održivu ambalažu – Cannes Lions Design Grand Prix
Dove i Ogilvi London – Cannes Lions Print & Publishing Grand Prix za projekat „Courage is Beautiful“
Beco i TBWA\London za integrisanu kampanju „Beco. #StealOurStaff.“; Libresse i AMV BBDO London za integrisanu kampanju „#wombpainstories“ – Health & Wellness Grand Prix Lions
Lions Health and United Nations Foundation Grand Prix for Good za Central Office for Public Interest i AMV BBDO London za rad „addresspollution.org“
Woojer i Area 23, AN FCB Healt Network Company New York su osvojili Grand Prix Pharma Lions za projekat „Sick Beats“
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
Cannes Lions 2021: Dodeljene nagrade u kategorijama Creative Data, Creative Strategy, Direct, Media, PR i Social & Influencer
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 22.Jun.2021
Poznati su dobitnici Kanskih Lavova u još šest kategorija..U kategoriji Creative Data, Grand Prix je osvojila agencija Rothco, Part of Accenture Interactive Dublin za projekat „Saylists“ realizovan za Warner Music Group..U kategoriji Creative Strategy, Grand Prix je pripao agenciji Goodby Silverstein...