Izvor: Advertiser-Serbia.com, 17.Maj.2019, 18:21

WAVE X: Remix Kultura – Koliko imamo poverenja na internetu?

WAVE X: Remix Kultura – Koliko imamo poverenja na internetu?

Agencija UM predstavila je na Digital Day-u rezultate istraživanja o navikama korisnika društvenih medija – Wave X: Remix Kultura. Istraživanje je dalo jasnu poruku: „u svetu opada poverenje u online medije“.
Zašto na svetskom nivou značajno opada poverenje u sadržaje koje delimo online, zašto u društvenim medijima vidimo način za pripadnost određenoj grupi, sa kojim društvenim medijima se identifikujemo, ko utiče na nas, kome verujemo, kakve priče volimo i koje priče delimo na društvenim medijima…o ovim temama na panel diskusiji razgovarale su Katarina Kostić, direktorka za medijske operacije I&F Grupe u okviru koje posluje agencija UM Beograd, i Biljana Srbljanović, dramska autorka,...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

 I drugi pišu o ovome:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.