Izvor: Advertiser-Serbia.com, 08.Jun.2020, 15:59

Vodeći svetski biznismeni, futuristi, psiholozi i kreativci uživo online na DK Pikniku by Jamnica Botanica

Neobični festival nastavlja da radi u netipičnim okolnostima – dok čekamo Dane komunikacija krajem oktobra u Rovinju, organizatori festivala nakon meseci karantina predstavili su DK Piknik by Jamnica Botanica i učesnicima Dana komunikacija ponudili jedinstvenu priliku za druženje s kolegama koje dugo nismo videli, razmenjivanje utisaka i uživanje u kvalitetnim sadržajima. Piknik u maksimirskom zelenilu ugostiće čak šest međunarodnih predavača i niz hrvatskih stručnjaka.

Buduće >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << tokove efikasnog poslovanja svim prisutnima u Maksimiru, svojim online predavanjem, pomoćiće da predvide Ben Hammersley – futurista i vizionar koji je izumeo reč podcast i čiji su kognitivni alati brojnim svetskim kompanijama pomogli da ostvare procvat na tržištu. U svom predavanju How to think about the future when it’s impossible to think about the future nateraće nas da preispitamo sve što smo mislili da znamo, a onda i da uspešno preokrenemo svoja razmišljanja za 180 stepeni.

Potvrđeno je i učestvovanje prijatelja Dana komunikacija – legendarnog Sir Martina Sorrella, koji će u razgovoru s Davorom Bruketom otkriti kako izvući biznis iz krize, ali i odgovoriti na sva zanimljiva pitanja koja ste uvek hteli da pitati jednog od najuticajnijih ljudi na svetu.

Dok smišljamo inovativne poslovne poduhvate, Thijs Launspach, psiholog specijalizovan za burn-out, upravljanje stresom i kulturu milenijalaca, pomoći će nam u prevazilaženju emocionalnog aspekta korona-krize, a sa stručnjakinjom za tipove ličnosti Heidi Priebe pronaći ćemo preko potrebnu inspiraciju za poslovne, ali i privatne pobede.

Učesnici će imti priliku da porazgovaraju i s Lisom Targett, generalnom menadžerkom TRIBE-a, globalne influenserske platforme, o budućnosti društvenih mreža u zanimljivom predavanju ambivalentnoga naslova – Influencer marketing for marketers who hate influencer marketing.

DK Piknik by Jamnica Botanica ekskluzivno je organiziran isključivo za učesnike ovogodišnjih Dana komunikacija – uz obveznu rezervaciju mesta. Ulaznica za DK Piknik uključena je u cenu kotizacije za DK2020, a za sve ostale dostupan je limitirani broj DK Piknik ulaznica koje se mogu kupiti po simboličnoj ceni od 450 kn + PDV. Svi zainteresovani mogu se registrovati slanjem prijave na info@danikomunikacija.com.

Uz uživanje u letnjoj atmosferi, svežem vazduhu i druženju s kolegama, zagarantovane su i maksimalne sigurnosne mere jer su zdravlje i dobrobit svih na prvom mestu. Sve informacije dostupne su na Facebook-u i zvaničnoj stranici Dana komunikacija.

O ORGANIZATORU:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeće je strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih hrvatskih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.