Unilever lansira bocu za deterdžent zasnovanu na papiru

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 14.Jun.2021, 10:47

Unilever lansira bocu za deterdžent zasnovanu na papiru

Unilever je lansirao prototip boce za deterdžent zasnovane na papiru koja će se prvo pojaviti u Brazilu sledeće godine, a onda i na drugim tržištima širom sveta. Boca će se koristiti za brend Omo koji je na drugim tržištima poznat i kao Persil, Skip i Breeze.

Proizvod je razvijen u partnerstvu sa Pulpex konzorcijumom koji je saradnja između kompanija Unilever, Diageo, Pilot Lite i drugih predstavnika industrije.

Bočica je napravljena od pulpe dobijene iz održivih >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << izvora, saopštio je Unilever. Unutra je prskana specijalnim sprejom sa odgovarajućim premazom koji odbija vodu, što je čini pogodnom za tečne proizvode. Dizajnirana je tako da može da bude reciklirana u uobičajenom papirnom otpadu. Unilever je saopštio da traži sličnu tehnologiju za bočice za šampon.

Kako su istakli, kreiranje reciklabilnog pakovanja zasnovanog na papiru bez upotrebe dodatnih plastičnih slojeva bio je ogroman izazov, ali Pulpex je ponudio obećavajuće rešenje. U kompaniji podsećaju da moramo potpuno promeniti način na koji dizajniramo i pakujemo proizvode ako želimo da se izborimo sa plastičnim otpadom. To zahteva drastičnu promenu koja može biti postignuta samo širokom saradnjom u okviru industrije.

Nedavno, Unilever je najavio reciklabilne paste za zube, kao i kapsule za pranje veša napravljene od emisija ugljenika.

Izvor: InStore

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.