[TEMA MESECA, CANNES LIONS 2018] IVAN JANIČIĆ WESTERVEEN, kreativni direktor agencije Saatchi & Saatchi Beograd: „Smatram da moramo biti mnogo bezobrazniji u svojoj kreativnosti“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 14.Jun.2018, 10:58   (ažurirano 02.Apr.2020.)

[TEMA MESECA, CANNES LIONS 2018] IVAN JANIČIĆ WESTERVEEN, kreativni direktor agencije Saatchi & Saatchi Beograd: „Smatram da moramo biti mnogo bezobrazniji u svojoj kreativnosti“

Našim sagovornicima postavili smo sledeća pitanja:

…komentar na promene u organizaciji festivala…Mislim da je što se Kana tiče pitanje novca samo proverbijalna kap koja je prelila čašu.

Kanski festival je uvek bio svetionik puta kojim kreativnost treba da se kreće u našem poslu, i generacije kreativaca godinama pronalaze inspiraciju i smisao u Kanu. A onda je u jednom trenutku ispod ljušture advertajzing hajpa, novca i glamura taj smisao polako počeo da >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << se gubi. Mislim da u kontekstu izazova sa kojima se naša profesija konstantno sreće, ne možemo sebi da dozvolimo se najveći festival kreativnosti pretvori u simbol za koji niko nije u potpunosti siguran šta znači.

U tom svetlu mi je drago što sam festival to shvata i pokušava da se redefiniše i ponovo pronađe svoju suštinu.

…zašto Kanski lavovi srpskim agencijama samo za social good/non-profit kampanje…Non profit kampanje jesu put kojim se relativno lakše stiže do nagrada. I to nije neophodno loša stvar. U krajnjem slučaju kreativnost u svom najmoćnijem obliku menja svet oko nas na bolje. Ali suština našeg posla i jeste da klijentima sa kojima svakodnevno radimo pružimo priliku da konstantno unose takvu promenu u ljudske živote, a ne da svuda oko sebe pecamo nagrade osim na mestu gde je to najprirodnije.

Naravno da je lakše reći da klijenti nisu dovoljno hrabri, da budžeti nisu dovoljno veliki, da je tržište malo, a da su mainstream brendovi… Pa jednostavno suviše mainstream. Ali jedino što niko nikada nije rekao da to mora da bude lako. Zato smatram da moramo biti mnogo bezobrazniji u svojoj kreativnosti, da moramo svesno birati teži put i pronaći način da prepreke na tom putu prevaziđemo. To i jeste suština kreativnosti.

…učešće svoje agencije na Cannes Lions 2018…Ovogodišnji post Publicis Grupe na festivalima kreativnosti upravo i jeste jedan od važnih faktora u promenama koje u Kanu trenutno nastaju. Zato se i radujem novom igralištu i s nestrpljenjem čekam da na njega izađemo jači nego ikad.

…favoriti ovogodišnjeg izdanja festivala…Mnogo mi se dopada francuska Body can’t wait kampanja, tokom koje su da bi promovisali prednosti 3D štampanih prostetičkih udova, širom Pariza oštećenim statuama nadomestili delove tela koji su tokom vekova oštećeni. Izuzetno čista ideja koja pronalazi svoju snagu u najboljim elementima kako starog, tako i novog pristupa advertajzingu.

Autor: Nenad Danilović

Izvor: Advertiser Serbia

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

[TEMA MESECA, CANNES LIONS 2018] ANA ŠUTIĆ, kreativna direktorka agencije New Moment: „Promene na Cannes Lions su dokaz dvosmernog uticaja između festivala i industrije“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 15.Jun.2018, 09:07

Našim sagovornicima postavili smo sledeća pitanja:..…komentar na promene u organizaciji festivala…Veličina i relevantnost važnih institucija kakav je festival u Kanu, se između ostalog ogledaju i u tome koliko su sposobne da idu u korak s vremenom...A promene koje Cannes Lions uvodi ove godine...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.